Fronter/Skum JBL L100

Rosinen i pølseenden

Fronter/Skum JBL L100

Indlægaf Benny Olsen » man 10. apr 2017 15:14

Hej, hvis dette har været oppe før, og det har det jo sikkert, men jeg er ny her, er der nogen der evt kan fortælle mig hvor man kan (til en overkommelig pris) erhverve sig noget "originalt" skum til fronterne på L100.

hilsen Benny
Benny Olsen
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10 apr 2017
Lokalitet: Hvidovre

Re: Fronter/Skum JBL L100

Indlægaf NikonSP » man 10. apr 2017 16:04

Benny Olsen skrev:Hej, hvis dette har været oppe før, og det har det jo sikkert, men jeg er ny her, er der nogen der evt kan fortælle mig hvor man kan (til en overkommelig pris) erhverve sig noget "originalt" skum til fronterne på L100.

hilsen Benny


Hej Benny

. . . og velkommen til DK's bedste vintage hi-fi forum :thumbsup:

Og så dine JBL L100, uanset om de er nyanskaffede eller ej, så fortjener de de bedste skumfronter, som mig bekendt kun kan købes et sted på kloden og det er ved

http://www.ebay.com/itm/JBL-L-100-CENTU ... xy7vJTdWnz

Han kan godt være lidt tung at 'danse' med, men han sælger de skumfronter der du'r, - den er ikke meget længere. Det kunne tidligere godt lade sig gøre at købe skumfronterne alene og det kan det vist stadig, selvom han på ebay kun har frontrammer incl. skum.

Om så den pris han forlanger for tingene kan anses for at være overkommelig, det må jo være op til den enkelte, men har man et par flotte JBL L100, så fortjener de i min optik også et flot sæt fronter. Sådan et sæt L100 med de nye 'originale' fronter er bare helt fede og er det nogen man vil beholde, så er der jo mange dage at glæde sig over det.

PS. Jeg har et par super flotte JBL L100 med blå fronter, købt ved den pågældende sælger.

Vh/
Harvey
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .
Brugeravatar
NikonSP
 
Indlæg: 835
Tilmeldt: 15 maj 2010
Geografisk sted: Jylland
Lokalitet: Herning


Tilbage til Højttalere



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 190 gæster