Er der noget i sådan en der gør at den skal startes op over en vario ? Jeg tænkte lige at afprøve den jeg har købt for at se hvad hypen går Ud på nu har jeg jo godt nok ikke en SPU og få nok heller ikke lige en Så jeg må se hvad jeg kan finde i rodekassen
Det ville jeg ikke gøre. Når man forsyner med spænding - også i det små - og motoren ikke kører som smurt, så ved jeg snart ikke, hvor motoren skal gøre af energien, da den ikke kan omsættes til omdrejninger. Jeg ville hellere checke om motorens gang var fri og ubesværet samt checke associerede komponenter, før jeg satte i gang.
Nu har jeg haft strøm på og motoren kører og tallerknen drejer ubesværet Så langt så godt, nyt spørgsmål (bær over med mig ) når der er strøm på lyder Det som om motoren kører hele tiden og der er lys i lampen, er det rigtigt ? Frem af rodekassen kom en Concorde med en scratch nål Mont. Med En 2 kr. På fingerliften kan den lige skrabe nok vægt sammen til at holde sig på pladen. Den spiller nu så må jeg se hvilken pickup jeg kan finde når jeg får det rigtige hus.
Hej Mikkel Du stiller altid sådan nogle gode spørgsmål, til en der ikke aner hvad du snakker om Jeg tror ikke der sidder nogle, der er ikke så meget elektronik synlig. Jeg skal prøve At få taget nogle billeder, det bliver nok først i morgen, da jeg er på vej til den største Koncert på dansk grund med en dansk kunstner.
Tak, jeg tror det er en mk1 den har nr. 36260 så det er en del lavere en din. Består forskellen i andet end tænd/sluk knappen ? Nu var det jo ikke lige fordi jeg manglede en pladespiller, så dens skæbne er ikke helt afgjort endnu. Der er seriøst rumel, så jeg bliver nok nød til at få kigget på noget gummi, ved du om Captain Phoenix mirakel middel evt. kan virke her.