his067 skrev:Joeh da, det er den samme motor. Jeg prøvede ovenikøbet at skaffe en Michell QR strømforsyning til den. Desværre måtte Michell og jeg opgive projektet, da postvæsenet ødelagde strømforsyningen i deres pakke-knuser--to gange, ovenikøbet.
Var det "Knitter Switchen" - kontakten - til hastihdsvalg ?
Det plastiklåg eller hvad det er der dækker over printet, er sat fast på en idiotisk måde, det kan simpelthen ikke undgå at falde af bare der passerer en sky forbi og så for lige at toppe den så rykker den så kontakten i stykker.
Hmm ny på, det er ikke dyrt overhovedet de koster en 5 - 10 kr./stk. ved TME og man får dem i poser af fem styks - ja man skulle tro de vidste hvad de skal bruges til siden man får fem af gangen...
Her er så en dummerik mere, de gennempleterede huller er lige præcis store nok til benene kan være der, så uanset man klipper kontakten i stykker og hvor godt man suger rent for tin så er det bare ikke nok. Derudover er banerne ret tynde så man skal være forsigtig med varmen og loddespidsen. Og så er det jo Britisk så der er naturligvis garanti for det sker hver gang man stiller den lidt uforsigtig - ja og der bliver mindre og mindre at lodde på for hver gang.
Det er 3. kontakt jeg er på nu, næste gang bliver det svært. Nu har jeg lavet en rigtig måde at låget sidder fast på så det ikke er selvafmonterende mere.