J.A. Michell - TR: Golden Shadow - PSU

Analog når det bedst

J.A. Michell - TR: Golden Shadow - PSU

Indlægaf Vicster » man 28. mar 2016 11:30

Hej Folkens,

Jeg har ledt og ledt efter nogle specifikationer på motoren på denne J.A. Michell Pladespiller uden held.

Desværre er strømforsyningen blevet væk, og der står intet på selve hardwaren, jeg har lagt lidt billeder op af dyret her: http://imgur.com/a/OgXm4

Er der nogen her der eventuelt selv har denne stående og kan fortælle hvad jeg skal ud og have fat i for at få liv i dyret igen?

angivligt er det en 115V AC motor (Ikke samme model men in-maden lader til at være identisk: http://www.diyaudio.com/forums/analogue ... ement.html)

på forhånd tak!
Vicster

Lokalitet: København

Re: J.A. Michell - TR: Golden Shadow - PSU

Indlægaf vinyl » man 28. mar 2016 12:23

Prøv at sende en mail til J A Michell de er flinke folk og plejer at besvare spørgsmål fra slutbrugere.

Hilsen/ Vinyl
vinyl
Fritids Branchemedlem

Geografisk sted: Sydøstjylland
Lokalitet: Egtved

Indlægaf Vicster » man 28. mar 2016 12:42

Hej Vinly,

Det prøver jeg, tak.
Vicster

Indlægaf Vicster » man 28. mar 2016 15:57

Hej Igen,

Hvis der er nogen her der kan hjælpe alligevel ville jeg stadig sætte stor pris på det

Som vinly rigtig fint forslog har jeg forsøgt at skrive til J.A. Michell men fik følgende besked fra deres site efter at have sendt dem en besked =(

**Please be aware** Due to staff holidays, all emails sent after the 23rd March 2016, will not be answered until the end of April 2016. We apologise for any inconvenience caused.

Ville bare så gerne prøve at få liv i Yves Cochet, AL un A forstærkeren og pladespilleren =) så kedeligt at skulle vente en måned mere med at få noget lyd på =)
Vicster

Indlægaf Struktør » man 28. mar 2016 16:07

Prøv at kontakte Artsound.dk, han forhandler nævnte mærke.

Mvh
Birger
Brugeravatar
Struktør

Geografisk sted: Midtjylland
Lokalitet: Thyregod

Tilbage til Grammofoner