Ny pladespiller til samlingen Denon DP-45F

Analog når det bedst

Ny pladespiller til samlingen Denon DP-45F

Indlægaf Allan. A » lør 14. maj 2016 12:43

Så kom der en "ny" pladespiller til samlingen. En Denon DP-45F med uldautomatik, Quarts Lock og Servo Tracker arm som de kaldte det. Minder vist lidt om Sony´s Bio Tracker system ;)

Den er pt udstyrret med en OM10 pickup og fortjener nok en lidt bedre med tiden :) Den har erstattet min Dual CS-5000 i stuen og den spiller ganske fremragende samt at designet er flot.

Der ligger dog en historie bagved - Jeg havde købt en 45´er på sjælland, men skovlen havde ladet tallerkenen sidde på under fragt og ikke fæstet den på nogen måde så den var hoppet af og fløjet en tur ind i armen og havde kvadret den. Dog ser det ud til at være det eneste den fejler - Fik dog pengene til bage uden problemer.

Nå men jeg fik pengene til bage og eftersøgte en anden magen til. 10 minutter efter fik jeg en henvendelse på den og så hentede jeg den selv denne gang. Den var dog uden låg, så der tog jeg den fra den defekte og smed på.

Men her er et billede af den som funktionerer som den skal :p
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Elsker vintage og nyere lækre Hi-fi produkter

Allan. A
Brugeravatar
Allan. A
 
Indlæg: 542
Tilmeldt: 22 okt 2011
Geografisk sted: Midtjylland
Lokalitet: Funder 8600 Silkebor

Re: Ny pladespiller til samlingen Denon DP-45F

Indlægaf Captain Phoenix » lør 14. maj 2016 20:41

Allan. A skrev:Der ligger dog en historie bagved - Jeg havde købt en 45´er på sjælland, men skovlen havde ladet tallerkenen sidde på under fragt og ikke fæstet den på nogen måde så den var hoppet af og fløjet en tur ind i armen og havde kvadret den. Dog ser det ud til at være det eneste den fejler - Fik dog pengene til bage uden problemer.

Tillykke - den ser flot ud. Godt det endte godt.
Utroligt at nogle sælgere tænker med en vis legemsdel, når de pakker/sender.
Jeg har selv modtaget en total-kvæstet Harman Kardon Rabco ST-8 (arm, låg mv.) - ærgerligt med en spændende og speciel pladespiller.
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2577
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Ny pladespiller til samlingen Denon DP-45F

Indlægaf Allan. A » lør 14. maj 2016 21:10

Captain Phoenix skrev:
Allan. A skrev:Der ligger dog en historie bagved - Jeg havde købt en 45´er på sjælland, men skovlen havde ladet tallerkenen sidde på under fragt og ikke fæstet den på nogen måde så den var hoppet af og fløjet en tur ind i armen og havde kvadret den. Dog ser det ud til at være det eneste den fejler - Fik dog pengene til bage uden problemer.

Tillykke - den ser flot ud. Godt det endte godt.
Utroligt at nogle sælgere tænker med en vis legemsdel, når de pakker/sender.
Jeg har selv modtaget en total-kvæstet Harman Kardon Rabco ST-8 (arm, låg mv.) - ærgerligt med en spændende og speciel pladespiller.


Ja jeg undre mig også over hvordan man finde på at pakke det på den måde. Nu vil han selv slås med Post DK, selvom jeg ikke tror han får en krone, de kan være tunge at danse med ;) Jeg tør i hvert fald ikke sælge den anden i stumper før jeg ved mere.
Elsker vintage og nyere lækre Hi-fi produkter

Allan. A
Brugeravatar
Allan. A
 
Indlæg: 542
Tilmeldt: 22 okt 2011
Geografisk sted: Midtjylland
Lokalitet: Funder 8600 Silkebor


Tilbage til Grammofoner



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster