Yep!
Men se hvor lækkert den er lagt ud!
Og med Penny & Giles potentiometer
Kan jeg tilføje at den lyder bedre end min Rotel, bedre end min Woodside! OG at på trods af, at den er totalt passiv, driver den overbevisende mere end ti meter ledning.
his067 skrev:Men altså, vis nu lidt storsind og lad ikke et par år afgøre om det er vintage eller ej....
his067 skrev: driver ikke noget! Men hvad er det rigtige ord?)
his067 skrev:hvad er fordelen egentligt ved et aktivt trin? Jeg kan godt forstå de teoretiske overvejelser, og jeg har selv brugt forskellige af linietrin i mere end fyrre år, fra High Fidelitys selvbyg i min studentertid, over Conrad Johnson og Audio Research til Woodside SC26 og jeg må sige at jeg er blevet meget forbavset over hvor meget bedre/klarere/mere engagerende jeg finder mit anlæg med enten NLEs attenuator eller, nu, med dette passive linietrin. Det lyder mere dynamisk og klarere. Og, ja, endnu mere kætteri: der er i mine høreapparatsforstærkede ører ovenikøbet forskel imellem forskellige potentiometre/attenuatorer.
sorenb skrev:...10m kabel på mellem volumenkontrol og effekttrin er nok lige i overkanten, og vil formodentlig påvirke lineariteten - måske det du oplever som større klarhed/dynamik m.v.
sorenb skrev:Hvad angår din oplevelse af, at kunne høre forskel på forskellige potentiometre, tænker jeg, at det sikkert er rigtigt - men måske ikke der man høster de største forbedringer, om nogen i det hele taget. At kunne høre forskel på to komponenter er ikke ensbetydende med, at den ene er bedre end den anden ...
Tilbage til Andet vintage-udstyr
Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster