T-O-R TV akvarium

Skriv her hvis du ikke kan finde en passende kategori til dit emne.

T-O-R TV akvarium

Indlægaf B&O Vintage » tors 5. feb 2015 10:22

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
Brugeravatar
B&O Vintage
Dobbelt profil, udelukket fra forummet
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: 25 feb 2014
Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf No1 » tors 5. feb 2015 11:19

Hvor sejt ! Pausefisk så det vil noget :lol: :lol: :lol: :lol:
Brugeravatar
No1
 
Indlæg: 232
Tilmeldt: 01 mar 2013
Lokalitet: Hellerup

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf acj1980 » tors 5. feb 2015 12:32

NOOOOOOOOOOOOOOOOO en forp.... idiot... det er sku rent blastfemi, især når man tænker på hvor FÅ der findes tilbage af de modeller... ak ja dumheden stortrives stadigvæk... han burde skydes ved daggry rent ud sagt!!!
acj1980
 

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf Tube mania » tors 5. feb 2015 13:09

Jeg mødte nogen i Århus engang som ville købe gamle radioer af mig. De skulle delvis ødelægges så man kunne skubbe en lille lorte højtaler ind i dem. Så blev de brugt til at skabe stemning på værtshuse. Jeg fik da noget sagt til dem som nok ikke egner sig at skrive her.
Luxman SQ38-DUAL CS5000-McIntosh- AMT1 -Altec Lansing model 19- Rectiliniar High Boy-Arena HT25

If your amp not damp turn the volume up a bit more..



.
Brugeravatar
Tube mania
 
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 12 maj 2010
Geografisk sted: Øst Jylland
Lokalitet: Horsens området

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf No1 » tors 5. feb 2015 13:55

Uha-da-da - her skal man vist lige tænke sig lidt om inden man giver sit besyv med :Bange:

Håber ikke der går religions-krig i den her - beklager hvis det stødte nogen på vintage-knapperne,
men man kunne måske så håbe på at billedrøret var smadret inden akvariet blev installeret ;)
.... eller sådan et kan måske også erstattes ?
Brugeravatar
No1
 
Indlæg: 232
Tilmeldt: 01 mar 2013
Lokalitet: Hellerup

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf B&O Vintage » tors 5. feb 2015 14:06

No1 skrev:Uha-da-da - her skal man vist lige tænke sig lidt om inden man giver sit besyv med :Bange:

Håber ikke der går religions-krig i den her - beklager hvis det stødte nogen på vintage-knapperne,
men man kunne måske så håbe på at billedrøret var smadret inden akvariet blev installeret ;)
.... eller sådan et kan måske også erstattes ?


uuuuu jeg skal vist til at se mig over nakken når jeg færdes i byen. Muhammed tegningerne banker i min nethinde. Jag har lagt T-O-R billedet ud. Kan jeg trække det tilbage? po::po
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
Brugeravatar
B&O Vintage
Dobbelt profil, udelukket fra forummet
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: 25 feb 2014
Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf acj1980 » tors 5. feb 2015 14:38

vi skal passe på de ting som der er tilbage, man kan tage en ligegyldig udenlandsk radio eller sågar en philips og maltraktere, men ikke noget fra vores egen radio/tv produktioner efter min mening, så meget findes der jo heller ikke tilbage.

Og blot lige for en god ordens skyld efter at ha modtaget en advarsel fra en adm. omkring min sidste linie i min første kommentar i tråden her citat"han burde skydes ved daggry rent ud sagt!!!" er dette naturligvis KUN ment i spøg og skal ikke omsættes til noget i virkeligheden, blot mere hvis nogen skulle få den tanke at jeg ligger inde med et større arsenal af våben mv ;-), dette skulle blot forståes som en affekt af en forargelse af manglende forståelse for hvad man burde gøre eller ikke.

NO1, billedrøret kan skaffes, hvis man leder længe nok ;-)
acj1980
 

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf luc » tors 5. feb 2015 14:49

Må jeg præcisere:

"han burde skydes ved daggry med lunkent gåselort!"



luc
Revox B790, TD 160 og 147, Rogers LS3/5A - AB1, Luxman – D-113D, Cambidge Audio DAC, Luxman C-12, B-12ere, M-12, Sony Elcasset EL-7, Panasonic 8-track, Philips DCC, Sony MD + det løse.
Brugeravatar
luc
 
Indlæg: 523
Tilmeldt: 03 okt 2012
Lokalitet: 1720 Vesterbro

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf No1 » tors 5. feb 2015 14:57

Alt roligt herfra - jeg opfattede det KUN som total engagement i bevarelse af vintage grej :OLO:
IKKE som en reel trussel af hverken undertegnede, B&O Vintage eller akvariebyggeren ;)
billedrøret kan skaffes, hvis man leder længe nok ;-)

Tænk, kan det virkeligt !? Fedt :thumbsup:
Brugeravatar
No1
 
Indlæg: 232
Tilmeldt: 01 mar 2013
Lokalitet: Hellerup

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf Strandvaskeren » tors 5. feb 2015 15:38

B&O Vintage skrev:uuuuu jeg skal vist til at se mig over nakken når jeg færdes i byen. Muhammed tegningerne banker i min nethinde. Jag har lagt T-O-R billedet ud. Kan jeg trække det tilbage? po::po

Vi skal allesammen til at rende rundt med "Jeg er TOR" t-shirts..
Hygge..
Thomas
Brugeravatar
Strandvaskeren
 
Indlæg: 360
Tilmeldt: 10 feb 2012
Lokalitet: Hedehusene

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf Strandvaskeren » tors 5. feb 2015 15:43

No1 skrev:
billedrøret kan skaffes, hvis man leder længe nok ;-)

Tænk, kan det virkeligt !? Fedt :thumbsup:

Ham der lavede akvariet har nok et i overskud, gnæk!
Hygge..
Thomas
Brugeravatar
Strandvaskeren
 
Indlæg: 360
Tilmeldt: 10 feb 2012
Lokalitet: Hedehusene

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf No1 » tors 5. feb 2015 16:13

Ham der lavede akvariet har nok et i overskud, gnæk!
:thumbsup:
Brugeravatar
No1
 
Indlæg: 232
Tilmeldt: 01 mar 2013
Lokalitet: Hellerup

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf acj1980 » tors 5. feb 2015 16:22

luc skrev:Må jeg præcisere:

"han burde skydes ved daggry med lunkent gåselort!"



luc



Præcist Luc ;-)
acj1980
 

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf dfms » tors 5. feb 2015 18:52

Jeg er T-O-R
Stereophonic sound, PERSPECTA SOUND and DOLBY STEREO are here to stay !
Bofa Todd-AO Rack: 6stk. V40 - 3stk. V15 - 2stk. V60 og 2x6stk. Magnet-toneforforstærker.
Brugeravatar
dfms
 
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 17 feb 2011
Geografisk sted: Vestpå
Lokalitet: Esbjerg

Re: T-O-R TV akvarium

Indlægaf møffe » tors 5. feb 2015 19:51

Fint initeativ med tv-pausefisk i et gammelt TV. Men at det lige skal gå ud over en temmelig sjælden model, det er gåsehudsfremkaldende med deraf følgende trang til at anvende dette stykke fjerkræ's ekskrimenter som ammunition.
Jeg har selv ombygget et par RG-møbler med moderne indmad til anvendelse i gildestuer m.v. har ingen kvaler med det, så længe det er modeller der er historisk ligegyldige...

Der findes også mennesker der laver HOT-ROD's og RAT-CAR ombygninger. Andre vil have en i hysterisk original stand og så er vi nogle der ødelægger bilerene som brugsveteraner'

møffe
møffe
 

Næste

Tilbage til Andet vintage-udstyr



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster