af KenRas » fre 28. apr 2023 19:25
Tak for input, kbekke og sej.
Jeg har overvejet at sænke chassis ned i plinten, men hullet skal virkelig være precist udskåret for at det ser godt ud. Men jeg kan faktisk godt lide at man kan se kanten af chassis, så jeg går nok ikke den vej med nedsænkning.
Jeg købte jo en SME2000 plint med Garrard 401 udskæring, men den er alt for stor til at passe ind hjemme hos mig. Så den skal videre på et tidspunkt.
Mine tanker om plinten er en massiv plint af fx birketræs krydsfiner. Den skal være så kompakt som det kan lade sig gøre, har overvejet runde hjørner og så beklædt med valnødde finer.
Dette billede fra nettet viser at en standard SME spacer kan gøre det, men det kræver at man hæver armen i armbase til max. Og det synes jeg ikke klæder en SME arm. Så vil jeg hellere have en lidt højere armbase som den jeg lavede i går. Den er så også nem at skifte hvis man vil prøve en anden arm.
IMG_3870.jpeg
Er stadig i tænkeboks…
Mvh Kenneth
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Marantz, Sansui, Akai, Pioneer, Nikko, Thorens, Lenco, Beovox, Inertia, Era, SME med mere...