Jeg nyder mit gamle grej ligeså meget med øjnene som med ørerne

Så de sidste par år har jeg haft utallige kombinationer af setup koblet sammen, men med begrænsninger som jeg ikke var helt tilfreds med. Nu er jeg dog efterhånden kommet i mål med en indretning og et setup som fungerer ret tilfredsstillende for mig. Det ser således ud:
Tandberg 3002A udemærker sig ved at have 2 separate RIAA forstærkere indbygget, en optimeret til MM og en optimeret til MC. Da begge pladespillere er forsynet med MC pickupper, hvoraf den ene er en High Output type, så passer det perfekt med en MM og en MC indgang på Tandberg 3002A. Så den er primært en ekstern RIAA og sekundært indgangsvælger for også CD og Tuner. Signalet fra 3002A tages fra en Tape Out terminal og føres videre til et switch system.
Den første 3 vejs omskifter vælger mellem signalet fra Tandberg Tape Out eller fra min PC/iPad. Der er en ekstra 3. indgang der kan bruges hvis jeg lige skal teste en CD / Tuner / båndoptager eller lign. der har været på reparationsbordet. Signalet herfra sendes videre til 4 vejs omskifteren til højre, hvis udgange så er tilsluttet en AUX indgang på de 4 forstærkere der er i setuppet.
Så med dette setup er det nu nemt at vælge mellem 4 integrerede forstærkere / receivere, samt rørforstærkeren der er koblet til Tandberg 3002A. Det er også ret nemt at skifte en forstærker / receiver ud med noget andet, da der til hver forstærker kun er tilsluttet et par højttalere og et AUX input. Og måske en båndoptager.
Det fungerer ret godt for mig, så hvis det kan være inspiration for nogle af jer til noget tilsvarende, jamen så er det bare at kopiere ideen helt eller delvist. Spørgsmål og kommentarer til dette setup er meget velkomne.