JBL L-212 - Vintage superstars

Alt om GDS

Re: JBL L-212 - Vintage superstars

Indlægaf kbekke » søn 16. nov 2014 23:00

Tonni skrev:Jeg er stadig rystet over alle aspekter ved den oplevelse vi blev præsenteret for. Og det kommer til at tage nogen tid at komme over det hele! :oops:

Det er helt normalt efter et besøg hos NikonSP... :cool1:
Ornithology
Brugeravatar
kbekke

Lokalitet: Vejle

Indlægaf NikonSP » man 17. nov 2014 01:44

kbekke skrev:
Tonni skrev:Jeg er stadig rystet over alle aspekter ved den oplevelse vi blev præsenteret for. Og det kommer til at tage nogen tid at komme over det hele! :oops:

Det er helt normalt efter et besøg hos NikonSP... :cool1:

Mange tak for de fine 'anmeldelser' :lol: :oops:

Jeg synes så også, at vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag :thumbsup: Dejligt at mødes med ligesindede, så kan man springe alle standard-forklaringerne over og gå lige til det vigtige i sagen! Specielt efter et Stumpemarked, der ikke var noget særligt :(

Vh
Harvey
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .
Brugeravatar
NikonSP

Geografisk sted: Jylland
Lokalitet: Herning

Indlægaf Tonni » man 17. nov 2014 07:54

Ja det var absolut en gentagelse værd Harvey!

Selv om det stumpemarked bar præg af manglende fremmøde af hifi relevante sælgere... Der var nogle sælgere der havde en væg af kedelige sorte kasser til overpris, og nogle få stande med software. Men til 25 kroner pr. schlager var det liige meget nok...
Og så havde jeg glædet mig til at se nogle kendte ansigter kl. henad elleve. - Men...

Helt sort skal det dog ikke være, der blev da bragt et par gamle Schweiz'ere med hjem. Et Jardena med en manuel 17 stens "AS" standard caliper i. Og en Rodania, med en, ligeledes 17 stens, in-house caliper. De går begge, og ret stabilt. så til en hund stykket kan jeg vist ikke klage! ;)

Men stadigt. Det bedste var absolut dagens sidste event! - Uden sammenligning!!! :OLO:
Bare det GLØDER!!!
Brugeravatar
Tonni

Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Lokalitet: Dalbyover

Indlægaf larsne » man 17. nov 2014 14:45

Ja det var et kedeligt stumpemarked, hvor var b&o standen (Bremdal radio er det vist) blevet af?
larsne

Lokalitet: Holstebro

Indlægaf NikonSP » man 17. nov 2014 17:41

larsne skrev:Ja det var et kedeligt stumpemarked, hvor var b&o standen (Bremdal radio er det vist) blevet af?

Ja, hvad skete der lige der: de 2 der plejer at stå ved den væg, Lauge og Bremdal Radio var der ikke. Der var i stedet opsat en afdækningsvæg på hele stykket, - ligesom så mange andre steder iøvrigt??

:Tanke: - Det går den gale vej . . .
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .
Brugeravatar
NikonSP

Geografisk sted: Jylland
Lokalitet: Herning

Foregående

Tilbage til Gør-det-selv-vintage