@Fred: Tak for gode råd og positiv opmuntring som altid

@XRray: Tak for opmuntring og tilbud om online hjælp til projektet. Jeg har vendt og drejet det på min ferie og jeg er endelig nået frem til beslutningen om at kaste mig ud i det selv. Som du skriver er det ikke meget jeg har at miste ifht. prisen jeg gav den og det bliver stensikkert sjovt, lærerigt( og en masse andet)..

Jeg har dog tænkt mig at gå meget grundigt og tålmodigt tilværks. Tror jeg starter med et loddekursus

Det gør mig heller ikke noget at der går et et år eller to før den bliver færdig bare det bliver et ordentligt og smukt resultat.
@Sommer: Nej det er en ny Accuphase jeg var heldig at nappe fra et Loppemarked for nylig

@KlausM: Tak for link

@Captain Phoenix: Det er en super ide med den HIFI-Hygge-Kaffebar der.. Jeg kunne godt være fristet

@Adamsjammer: Tak for info og gode råd. Sjovt at din også har fået bortopereret strømudtag, gad vide hvad formålet har været med dette? Men ok hvis din spiller fint med denne modifikation så vil jeg da ikke umiddelbart gøre noget ved dette på min, på nær selvfølgelig at lave en pænere løsning. Fedt at høre om dine erfaringer med lyden også, og det kan man læse mange steder på nettet at folk virkelig elsker lyden af denne flotte maskine.. Glæder mig til at min forhåbentlig genopstår.. måske til næste påske