Lodde station muligvis defekt

Alt om GDS

Re: Lodde station muligvis defekt

Indlægaf Tonni » man 5. dec 2016 08:47

Ja'e, nogle kan lide datteren, mens andre tager moderen...
Så længe du vælger almindelig blyholdigt tin, vil det betyde zip.
De er begge to rigelig gode. Og tin, med bly, er stadig lovlig at bruge, til hobby og reparationer. - Det er kun til produktion bly er bandlyst...
Så var jeg dig Allan ville jeg spare på udlæsningen. Og købe nogle forskellige tykkelser spidser, for de penge du sparer der...
Og vedr. blå kontra sort. Så er det hip som hap, når man ikke arbejder i et antistatisk miljø. Men ellers er det de sorte der kræves.
Begge de 81'ere, du har linket til, er i øvrigt antistatiske modeller. - Sort greb...
Bare det GLØDER!!!
Brugeravatar
Tonni
 
Indlæg: 4795
Tilmeldt: 20 apr 2010
Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Lokalitet: Dalbyover

Re: Lodde station muligvis defekt

Indlægaf Allan. A » man 5. dec 2016 10:46

Tonni skrev:Ja'e, nogle kan lide datteren, mens andre tager moderen...
Så længe du vælger almindelig blyholdigt tin, vil det betyde zip.
De er begge to rigelig gode. Og tin, med bly, er stadig lovlig at bruge, til hobby og reparationer. - Det er kun til produktion bly er bandlyst...
Så var jeg dig Allan ville jeg spare på udlæsningen. Og købe nogle forskellige tykkelser spidser, for de penge du sparer der...
Og vedr. blå kontra sort. Så er det hip som hap, når man ikke arbejder i et antistatisk miljø. Men ellers er det de sorte der kræves.
Begge de 81'ere, du har linket til, er i øvrigt antistatiske modeller. - Sort greb...


Tusind tak for hjælpen Tonni

Altid rart at have baglandet i orden inden man begiver sig ud i sådan et marked :D
Elsker vintage og nyere lækre Hi-fi produkter

Allan. A
Brugeravatar
Allan. A
 
Indlæg: 542
Tilmeldt: 22 okt 2011
Geografisk sted: Midtjylland
Lokalitet: Funder 8600 Silkebor

Re: Lodde station muligvis defekt

Indlægaf Tonni » man 5. dec 2016 18:10

Ja man kan jo hurtigt komme til at brænde sig... :Skor:

Men det var da så lidt Allan! ;)
Bare det GLØDER!!!
Brugeravatar
Tonni
 
Indlæg: 4795
Tilmeldt: 20 apr 2010
Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Lokalitet: Dalbyover

Re: Lodde station muligvis defekt

Indlægaf ST-lab » fre 9. dec 2016 01:57

Jeg ved ikke om du har fået købt en ny og jeg kender heller ikke dit behov, sådan da. Du skriver at du ikke kan reparere din nuværende kolbe, så jeg gætter at du ikke er den store elektronikhaj. Så jeg synes at en loddekolbe til 2000 bobs er måske lidt overkill. Jeg har selv en oldgammel weller magnetostat kolbe, men har lige investeret hele 139 kr. i denne regulerbare fra PC elektronik (min foretrukne komponentpusher). Jeg har nemlig brug for den svagest mulige varme, nu jeg skal til at fidle med de mindste smd LED til displayet på en beomaster 6000...

Jeg har lige modtaget den i dag og efter den første test, vurderer jeg at den kan klare opgaven. Hvis ikke - tjaa, jeg har før smidt større summer ud til noget der ikke duede... :Skor:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
mvh / ST-lab
Brugeravatar
ST-lab
 
Indlæg: 222
Tilmeldt: 01 aug 2013
Geografisk sted: Det mørke Vestjylland
Lokalitet: Holstebro

Foregående

Tilbage til Gør-det-selv-vintage



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Fredmarantz, JGreen, trikker og 31 gæster