Louis skrev:Det ser virkelig nydeligt ud Jan. Tungt grej du efterhånden har fået samlet sammen.
Hvilken kombination af forstærker og pladespiller er så bedst?
pqrannes skrev:Det er sørme nogle flotte setups, du har fået standeret efterhånden. Til lykke med det!
Hvad er det for nogle hvide racks/reoler, du bruger i stuen?
PQR
Fensten skrev:pqrannes skrev:Det er sørme nogle flotte setups, du har fået standeret efterhånden. Til lykke med det!
Hvad er det for nogle hvide racks/reoler, du bruger i stuen?
PQR
Hej Peter,
Det er nogle billige Ikea indskudssofaborde, som da jeg købte dem fandtes i hvid. Jeg har erstattet glaspladen med en 10 mm. MDF plade fineret i eg. De små borde og glasplader er givet bort.
https://www.ikea.com/dk/da/p/vittsjoe-i ... -80215332/
Fensten
Fensten skrev:Louis skrev:Det ser virkelig nydeligt ud Jan. Tungt grej du efterhånden har fået samlet sammen.
Hvilken kombination af forstærker og pladespiller er så bedst?
Tak. Det er svært at sige.
Ift. valg af forstærker i kombination med mine højtalere, så er den moddede Leak Stereo 20 (EL84 med Tesla NOS rør) og ikke mindst det passive linietrin, længder bedre end Sansui Au9900a og Fisher x100 (El84 m. NOS 6p14p-EV).
Sansui og Fisher har hver deres styrker. Sansui tempo, kontrol og bas. Fisher tonalitet.
Du må låne Leakén og lade dine ører være dommer.
ift. pladespillerne, så har jeg ikke haft byttet rundt med arme og PU’er.
Min umiddelbare fornemmelse er at Sony værket mere stille. Det er helt tyst.
Det er Garrard ikke. Men der er måske mere bund i Garrard.
Jeg oplever jeg dem som ligeværdige, selvom at det ikke er så sjovt, som at kåre en vinder.
Mvh.
Fensten
Louis skrev:Garrard er sjældent fuldstændig stille. Det er min 301 heller ikke. Men den leverer noget dynamik og bund synes jeg. Som micro'en måske ikke helt gør. Den er til gengæld stille som graven.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster