Vintage på vej...

Vis os dit grej

Re: Vintage på vej...

Indlægaf dfms » søn 30. mar 2014 07:03

Ja ja det er godt med jer, havde vi ikke haft Fyn, så havde Sjælland været Svensk og Jylland været Tysk. :p
Stereophonic sound, PERSPECTA SOUND and DOLBY STEREO are here to stay !
Bofa Todd-AO Rack: 6stk. V40 - 3stk. V15 - 2stk. V60 og 2x6stk. Magnet-toneforforstærker.
Brugeravatar
dfms
 
Indlæg: 1072
Tilmeldt: 17 feb 2011
Geografisk sted: Vestpå
Lokalitet: Esbjerg

Re: Vintage på vej...

Indlægaf acj1980 » søn 30. mar 2014 10:46

toppe skrev:Som jeg husker verdenshistorien, så skete der det, under de store folkevandringer i præhistorisk tid, at når folk kom til trekantsområdet, så de et skilt, hvor der stod: "København" med en sirligt tegnet pil. Dem, der kunne læse, drejede til højre.... :lol:

Nåja, jeg er så født i Vejle og vokset op i Lindeballe, så deet...

Én ting, der altid kan bringe et smil frem, er når en jyde stempler er fyr fra fx Næstved som en Kjøwenhavner - det er sq sjovt ;)

Personligt er jeg stor fan af, at vi i et ret lille land har så (i hvert fald for os) store forskelle fra egn til egn :OLO:
Danmark er et dejligt land :cool1:


Jah haha den med Næstvedgænseren har jeg hørt til hudløshed...jeg får lige stærke latterkramper hver gang :lol: :lol: :lol: , går man til gengæld ind og spørger en københavner at du er fra jylland, bliver du straks stemplet som en bonderøv, og beskyldt for at du lugter af lårt :-P :lol: :lol:
acj1980
 

Foregående

Tilbage til Bruger-galleri



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster