Lasses Lyd

Vis os dit grej

Re: Lasses Lyd

Indlægaf Lasse » søn 30. sep 2012 22:46

Ok jeg målløs og ved ikke helt om jeg skal grine eller græde... :shock: :shock: :shock: :shock:

Lige nu griner jeg MEGET :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
TANDBERG, BLIV OVERBEVIST - STILLE OG ROLIGT
Brugeravatar
Lasse
 
Indlæg: 154
Tilmeldt: 03 sep 2010
Lokalitet: Amager

Re: Lasses Lyd

Indlægaf Lasse » søn 30. sep 2012 23:10

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: griner fortsat..

Lige nu er jeg da glad for at kæresten ikke læser med herinde :lol: :lol: ;)

For søren da hvem er mon den person som både har en ekstrem god humor samt 99.9% styr på identificering af de gamle sager...

Det er helt skræmmende MEGET tæt på kan jeg afsløre.. der er kun 1 mindre fejl i en model angivelse..

Så jeg vil faktisk sige at den portvin er vundet for både den tekniske og humoristiske udførsel.
Den flaske havde jeg seriøst ikke regnet med at skulle af med men det gør jeg gerne :!: :Thumpsup:

Ser frem til at møde Lucy i levende live, hvem end hun viser sig at være :?:

SMUKT! :p :p :lol: :lol: :OLO:
TANDBERG, BLIV OVERBEVIST - STILLE OG ROLIGT
Brugeravatar
Lasse
 
Indlæg: 154
Tilmeldt: 03 sep 2010
Lokalitet: Amager

Re: Lasses Lyd

Indlægaf MDA » søn 30. sep 2012 23:12

Lasse skrev:Ser frem til at møde Lucy i levende live, hvem end hun viser sig at være :?:


Så skal det ihvertfald ikke være i en mørk baggård :lol:
♫♫♫ Guide til upload af billeder ♫♫♫
God tone og opførsel er ikke en regel, men en selvfølge :-)
Billede
Brugeravatar
MDA
Admin
 
Indlæg: 3371
Tilmeldt: 08 apr 2010
Geografisk sted: Støvring
Lokalitet: Nordjylland

Re: Lasses Lyd

Indlægaf X-ray » man 1. okt 2012 09:40

Lasse skrev:Ser frem til at møde Lucy i levende live, hvem end hun viser sig at være :?:

Hvis Lucy alligevel er fri/ledig søndag... så fyr da' en Pb afsted og invitér hende med til Valby kl.11... :thumbsup:
Der er vel plads til en extra...!

Hilsen X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Brugeravatar
X-ray
 
Indlæg: 1378
Tilmeldt: 22 apr 2010
Geografisk sted: Vestegnen.
Lokalitet: Ejby - Down Town

Re: Lasses Lyd

Indlægaf Tonni » man 1. okt 2012 09:47

Er det det man kalder "blind date"? :D
Bare det GLØDER!!!
Brugeravatar
Tonni
 
Indlæg: 4811
Tilmeldt: 20 apr 2010
Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Lokalitet: Dalbyover

Re: Lasses Lyd

Indlægaf snod » man 1. okt 2012 10:54

Jeg mangler, at Lucy fortæller, hvad der er i IKEA-posen!
Brugeravatar
snod
 
Indlæg: 914
Tilmeldt: 12 maj 2010
Lokalitet: Kolding

Re: Lasses Lyd

Indlægaf Tube mania » man 1. okt 2012 11:40

Glæder mig til fortsættelsen...sg bedre end X-faktor eller hvad hulan det nu hedder... :OLO: :Skor:
Luxman SQ38-DUAL CS5000-McIntosh- AMT1 -Altec Lansing model 19- Rectiliniar High Boy-Arena HT25

If your amp not damp turn the volume up a bit more..



.
Brugeravatar
Tube mania
 
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 12 maj 2010
Geografisk sted: Øst Jylland
Lokalitet: Horsens området

Re: Lasses Lyd

Indlægaf JuicyLucy » man 1. okt 2012 13:32

Hej igen Lasse og alle jer andre ;)

Sikke nogle morsomme navne I har herinde:
En med røntgenstråler, en der er snod’et (men stavet forkert), en kaptain – og en der er besat af rør…
Det sidste kan jeg nu godt forstå – det er jeg også lidt selv (man bliver sådan dejlig varm - også indeni)

X-ray skrev: Hvis Lucy alligevel er fri/ledig søndag... så fyr da' en Pb afsted og invitér hende med til Valby kl.11...
Det lyder da spændende hvis jeg kan komme med på søndag – jeg kan godt kl. 11.
Hvis dine vintage-venner i Valby også har udstyret i orden, kan jeg jo tage mine Barry White-plader med – han har sådan en god stemme.

Og også den sjældne single med Jane Birkin og Serge Gainsbourg, jeg gerne vil spille for dig.
Det var den vi prøvede at synge sammen sidst – jeg har for resten fundet den på Youtube!



Du kan bare tage portvinen med, så kan vintage-vennerne også få et fortjent glas… tihi…
;)
Vi ses på søndag!
Kys-kys - Lucy
Vintage stereo får mig til at slappe heeelt af...
Brugeravatar
JuicyLucy
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 30 sep 2012
Lokalitet: - vintagehifi-himlen

Re: Lasses Lyd

Indlægaf X-ray » tirs 2. okt 2012 00:50

JuicyLucy skrev:Det lyder da spændende hvis jeg kan komme med på søndag – jeg kan godt kl. 11.
Hvis dine vintage-venner i Valby også har udstyret i orden, kan jeg jo tage mine Barry White-plader med – han har sådan en god stemme.

Nå Lasse... har du fået en aftale istand?
Jeg mener nok, at efter et par glas Vintage-Port - så vil det hele glide glat ;) .
I den gode sags tjeneste giver jeg da' gerne en vogn - om tilfældet skulle være, at du er på cykel på søndag og Lucy ikke kan/må sidde på stangen... :oops:
Lad os få det aftalt nærmere imorgen... 8)

Hilsen X-ray :thumbsup:
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Brugeravatar
X-ray
 
Indlæg: 1378
Tilmeldt: 22 apr 2010
Geografisk sted: Vestegnen.
Lokalitet: Ejby - Down Town

Re: Lasses Lyd

Indlægaf Lasse » tirs 2. okt 2012 00:54

Lucy: jeg er i London pt. Det hele blev lidt for hedt i DK lige pludselig og jeg havde behov for at tage lidt væk og få klaret tankerne og følelserne. Min kærlighed til det gamle grej har ledt mig ad uforudsigelige veje hvorigennem jeg, åbenbart, også har mødt dig. Jeg er lige nu usikker på om du virkelig eksisterer eller blot er et selvskabt Fatamorgana som min underbevisthed har manifesteret af årsager jeg kun kan gisne om.
Lige nu lader jeg dog tvivlen komme dig til gode og jeg har i dag købt en rigtig lækker vintage port på Kensington High Street som jeg tager med ud til Valby på søndag.
Jeg er meget spændt på at se hvem der træder frem af skyggens slør og retmæssigt modtager disse ædle og forfinede dråber. Dernæst vil jeg glæde mig til at drikke et lille glas og gerne til lyden af Jane Birkin og Serge Gainsbourg! :D :OLO:
TANDBERG, BLIV OVERBEVIST - STILLE OG ROLIGT
Brugeravatar
Lasse
 
Indlæg: 154
Tilmeldt: 03 sep 2010
Lokalitet: Amager

Re: Lasses Lyd

Indlægaf JuicyLucy » tirs 2. okt 2012 13:05

Kære Lasse,

1000 tak fordi du tænker på mig og køber gaver til mig helt fra London (er det ikke henne i England?)
Ikke alle mænd gør det til deres udkårne - du er noget ganske særligt, det ved jeg nu!

Men Lasse - jeg har gjort en forfærdelig fejl...
:oops:
Det erkender jeg først her, hvor det er for sent:
Jeg troede Luxman-receiveren i den venstre stak var en R-1050 - men det er jo en R1070!

Som du ved, er jeg jo lidt talblind på det ene øje - men det skal ikke være nogen undskyldning!!!
Det er utilgiveligt... Og da du kun fortjener det bedste af det bedste, må jeg se i øjnene, at jeg ikke er den rette & perfekte vintage-darling for dig, hvor gerne jeg end ville.

Selv om det gør mig ondt, har jeg besluttet, at det er bedst, at jeg efter dette opløser mig selv i cyperspace.
Så behøver du heller ikke rejse bort fra dit elskede vintage-udstyr - og du skal nok finde den rette efter mig.

Mange farvelkys fra Lucy

PS: Jeg vil lige sige, at jeg har følt mig lokket af
X-ray og Captain Phoenix i fællesskab for at vinde dén flaske vintage portvin til dem. De slamberter vil helt sikkert gerne drikke den når I ses på søndag - også uden mig...
:(
Vintage stereo får mig til at slappe heeelt af...
Brugeravatar
JuicyLucy
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 30 sep 2012
Lokalitet: - vintagehifi-himlen

Re: Lasses Lyd

Indlægaf Lasse » fre 5. okt 2012 14:08

Billede

Yes det er nemlig et pragteksemplar af en R1070. :thumbsup: Dermed er det hele gættet. Den sorte ting er slet ikke et stykke hifi men bare en plastikkasse. :ide: :p :p

Portvinen var hjemme, men nu kan den drikkes af de to bagmænd/dukkeførere endnu mere velfortjent på søndag. Glæder mig meget :Thumpsup: :p :Skor:

Tak for besøget Lucy! Det var kort men underholdende og på grænsen til at være en smule psykedelisk.

Derfor får du også denne passende musikalske afskeds-salut.

Senest rettet af Lasse fre 5. okt 2012 17:19, rettet i alt 2 gange.
TANDBERG, BLIV OVERBEVIST - STILLE OG ROLIGT
Brugeravatar
Lasse
 
Indlæg: 154
Tilmeldt: 03 sep 2010
Lokalitet: Amager

Re: Lasses Lyd

Indlægaf Boptilyoudrop » fre 5. okt 2012 14:42

Jeg må nok sige at strålemanden og kaptajnen har fået fyret op under forum! Jeg tror vi står over for vintagehifi.dk's mest underholdende tråd til dato, stående ovationer herfra :OLO: :OLO: :OLO: Encore - encore!!
Boptilyoudrop
 
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 maj 2010
Geografisk sted: Sy'fyn, græs mellem tæer, vand mellem øer og solen foroven
Lokalitet: Faaborg opland

Re: Lasses Lyd

Indlægaf kbekke » fre 5. okt 2012 16:50

Indrømmet, et kort øjeblik var jeg også tæt på næsten at være overbevist. Meeen, vi er jo nogen, der har prøvet den historie før...

http://www.youtube.com/watch?v=dAzdVYOhwn4&feature=plcp

Men ellers er segment-dating jo meget oppe i tiden. Måske det var på tide at overveje en ny sektion på forum?

;)

ps - har vi et problem med youtube-indlejring efter opgraderingen?
Ornithology
Brugeravatar
kbekke
 
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 27 jul 2011
Lokalitet: Vejle

Re: Lasses Lyd

Indlægaf Lasse » ons 20. mar 2013 11:05

Var så heldig at få fingrene i et nyt Tandberg klenodie i går :p :OLO: - En flot gammel Huldra 10 blev hentet i Valby hos en hyggelig ældre mand der var ved at rydde op i kælderen :Thumpsup: Prisen var ovenikøbet også super hyggelig :thumbsup:

Fik ikke afprøvet den hos sælger da han ingen højttaler havde men til den pris var der ikke den store risiko at tage og jeg har jo efterhånden en jævn portion tillid til mærket. Og der var da absolut heller ingen slinger i valsen da den først havde fået stuetemperatur og blev koblet op på et par Fasetter. Den spiller bare.. Og smukt! :Thumpsup: :Thumpsup:
Lækker lækker vintagelyd :OLO:

Billede


Kan ikke lige gennemskue hvordan jeg linker til billeder efter Picasa er blevet til Google+..!?

Nedenstående et link til et par hrutige pics af skønheden..
https://plus.google.com/photos/10374026 ... 5b-NyPXFcQ
Senest rettet af Lasse ons 20. mar 2013 14:48, rettet i alt 1 gang.
TANDBERG, BLIV OVERBEVIST - STILLE OG ROLIGT
Brugeravatar
Lasse
 
Indlæg: 154
Tilmeldt: 03 sep 2010
Lokalitet: Amager

ForegåendeNæste

Tilbage til Bruger-galleri



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster