(((O))) Mit grej!!!

Vis os dit grej

(((O))) Mit grej!!!

Indlægaf (((O))) » man 4. feb 2013 20:50

Telewatt vs 56, audio note kit 4, OVC preamp, Lenco l 70, pionner PL-12, rega planet cd, devilsound Dac HD. Saba reso, med saba greencones + twitter.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
(((O)))
 
Indlæg: 27
Tilmeldt: 25 okt 2011
Lokalitet: Nørrebro

Re: (((O))) Mit grej!!!

Indlægaf Almarx » man 4. feb 2013 22:46

Meget spændende anlæg. Hvordan lyder de højtalere og er det de samme som Lebongs, jeg har set på nettet?

:Thumpsup:
Brugeravatar
Almarx
 
Indlæg: 390
Tilmeldt: 13 maj 2010
Geografisk sted: Dollerup sogn
Lokalitet: Viborg

Re: (((O))) Mit grej!!!

Indlægaf (((O))) » tirs 5. feb 2013 00:37

Almarx skrev:Meget spændende anlæg. Hvordan lyder de højtalere og er det de samme som Lebongs, jeg har set på nettet?

:Thumpsup:


Har overtaget dem fra min kammerat, som har købt dem over ebay som et sammel projekt, men jeg kan ik sige med 100% om det er Lebong. Dog har jeg selv købt enhederne på ebay for en ca 800kr. De har en meget narturlig, og træet lyd. De egner sig især til spanske guitar, violin, cello, hvor de virklig er i sit rette element.
(((O)))
 
Indlæg: 27
Tilmeldt: 25 okt 2011
Lokalitet: Nørrebro

Re: (((O))) Mit grej!!!

Indlægaf Fredmarantz » tirs 5. feb 2013 01:11

Jeg synes, at den Telewatt er fræk! :p

Kan du fortælle lidt mere om den?

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: (((O))) Mit grej!!!

Indlægaf (((O))) » tirs 5. feb 2013 10:11

Fredmarantz skrev:Jeg synes, at den Telewatt er fræk! :p

Kan du fortælle lidt mere om den?

Vh
Freddy


Hej Freddy, du kan læse lidt mere om den her http://www.tube-classics.de/TC/GermanTu ... 6/VS56.htm

Jeg har overtaget den fra en anden hi fi samler, der eftersignede sku ha haft en kæmpe samling, men så gik hen og sov ind stille ind. Jeg har fået skiftet nogle kulmodstande og to kondensatorer som var tøret ud, ellers står den helt orignal. Den spiller helt forrygende, og er et godt macth sammen med de saba reso jeg spiller på.
(((O)))
 
Indlæg: 27
Tilmeldt: 25 okt 2011
Lokalitet: Nørrebro


Tilbage til Bruger-galleri



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster