Glæde

Vis os dit grej

Glæde

Indlægaf Elway » man 28. sep 2015 15:14

hmmm...

Jeg har i øjeblikket mulighed for at arbejde hjemme (jeg sælger IT-konsulenter). Og vejret giver jo rig mulighed for at snige mig ud på terrassen med laptoppen.

Og når man samtidigt er ved at pakke flyttekasser ud, så kunne man jo lige bruge frokostpausen til at prøve om den Tandberg TR-2040 i flyttekasse #7 stadigt har noget "bulder og brag mislyd" når man klikker højttalervælgeren ind og ud.

Hmmm... et sæt Isophon HSB 30/8 jeg har til salg, men ikke har hørt i et stykke tid, kunne jo være testkaniner. Og vupti - de er stadigt gode - og Tandbergen er så glad over at komme ud af kassen, at den også er fejlfri... :lol:

Så nu spiller P4 på en solbeskinnet altan i Vejgaard, Aalborg. Altid lækkert at få lyden udendørs synes, jeg. Uden vægge, møbler og den slags.

Skønt, alt er godt, glæde :p

Billede

Isophonerne er ikke til salg længere 8)

/Elway
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Glæde

Indlægaf Tonni » man 28. sep 2015 15:44

Hvor er det da dejligt de kunne skabe synergi! Det må være noget nær den bedste måde at tilbringe en smuk efterårsdag!!!
_d_ _d_
Bare det GLØDER!!!
Brugeravatar
Tonni
 
Indlæg: 4807
Tilmeldt: 20 apr 2010
Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Lokalitet: Dalbyover

Re: Glæde

Indlægaf Elway » man 28. sep 2015 16:12

Jep, Tonni. Det spiller bare. Jeg må have givet de Isophoner en overhaling, så de står pænere i træet. Tror jeg kan få dem tæt på Tandberg'en i træets "tone". Jeg troede at den Tandberg var syg... men den spiller bare.

Og jeg der har brokket mig højlydt over "sommeren" i juli, må indrømme at september har været lækker sensommer.
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Glæde

Indlægaf Boptilyoudrop » man 28. sep 2015 17:37

Glæde der smitter! Nu blev jeg også i godt humør :OLO:
Boptilyoudrop
 
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 maj 2010
Geografisk sted: Sy'fyn, græs mellem tæer, vand mellem øer og solen foroven
Lokalitet: Faaborg opland


Tilbage til Bruger-galleri



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 138 gæster