Technics SA -5400X nyt familie medlem

Vis os dit grej

Technics SA -5400X nyt familie medlem

Indlægaf B&O Vintage » søn 11. okt 2015 12:47

Lørdag morgens fisketur til Lions container loppemarked bragte et nyt medlem i huset . Første runde rundt elektronik bordet gav ikke noget. En rundtur mere med lidt mindre fart på. Hov hov en fin Beogram 1202 lyste i sølv skær fra bunden af bordpladen. Ovenpå stod først nogle skod højtalere under dem en sød lille 104 nej ikke en Peugeot men også med P. En Philips 104 helt i plastic pladespiller. Sådanne en havde jeg som ung dreng. Der rullede min første Pink Floyd plade rundt på Pipers at the down.. Og nedenunder sølvpilen fra B&O. Rage rage..ups hvad er så det som stod nedenunder 1202? Jo en Technics i samme design stil som min smukke Pioneer 700SX. En Technics den måtte jeg jo osse haaaaa..120 Rigsdaler blev vi enige om for det hele Nu et døgn senere efter slow heating 220v og vellyd ud af Technicsen. De to andre er aktive . Hmmmm heldig er jeg..
NewImage_500_281_90.jpg
NewImage_460_819_90.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
Brugeravatar
B&O Vintage
Dobbelt profil, udelukket fra forummet
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: 25 feb 2014
Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj

Re: Technics SA -5400X nyt familie medlem

Indlægaf pqrannes » søn 11. okt 2015 21:22

Slettet post (tog fejl af 104 og 104).

PQR

Men den Technics er da fin: til lykke med den.
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2903
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland


Tilbage til Bruger-galleri



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster