Hej alle i forum
Vi skal besøge vores ældste barnebarn i Odense i kommende uge og jeg tænkte, at det måske med lidt held var muligt liiige at få plads til et besøg i en pladeforretning.
Når jeg søger på nettet er der umiddelbart 3 butikker: RecordPusher, Moby Disc og Glad Samler Records. Er der nogen af de lokale der kan sige lidt om, i hvilken rækkefølge de 3 skal besøges, hvis det lykkes mig at få det passet ind?
Vh/
Harvey
Pladebutikker i Odense
- NikonSP
- Lokalitet: Herning
- Geografisk sted: Jylland
Pladebutikker i Odense
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .
- ferr31
- Lokalitet: Nyborg
- Geografisk sted: Østfyn
Re: Pladebutikker i Odense
Glad samler Records ligger et godt stykke uden for bymidten, de 2 andre er inden for gå afstand af hinanden
Mvh.
Nils
Nils
- NikonSP
Tak for hjælpenferr31 skrev:Glad samler Records ligger et godt stykke uden for bymidten, de 2 andre er inden for gå afstand af hinanden

- The Canadian
- Lokalitet: Jakes Joint
- Geografisk sted: Den Fynske Hovedsted
- Kontakt:
Moby først, Så den Glædesamler og sluttelig hos Pusheren … Både Moby og Pusheren kan du undersøge lager på forhånd vi af deres hjemme side … Ved at Kasper - Moby holder sin hjemmeside opdateret
1# - Rega RP10 + Athena 3 + Rega IOS / Teac 2010 + Morgen Deva Dac / Ortofon GF 602 / Hørning Alkibiades Sig. Gold
2# - Sony TA-E77ESD + TA-N77ES + ST-730ES + / Thorens TD 127 Electronic + SME 3012R + SPU / Mordaunt-Short Pageant
2# - Sony TA-E77ESD + TA-N77ES + ST-730ES + / Thorens TD 127 Electronic + SME 3012R + SPU / Mordaunt-Short Pageant
- NikonSP
Hej CanadianThe Canadian skrev:Moby først, Så den Glædesamler og sluttelig hos Pusheren … Både Moby og Pusheren kan du undersøge lager på forhånd vi af deres hjemme side … Ved at Kasper - Moby holder sin hjemmeside opdateret
Tak for yderligere beskrivelse

Jeg vil går deres hjemmesider igennem og se hvordan og hvorledes.
Vh/