Plademesse i København d. 5. feb. 2012

Fundamentet for vores passion

Plademesse i København d. 5. feb. 2012

Indlægaf Captain Phoenix » fre 3. feb 2012 21:19

Vil blot gøre opmærksom på plademessen i Nørrebrohallen søndag d. 5. feb. kl. 11 - 16.
Der plejer at være et godt og ret stort udvalg af vinyl (og en del cd'er) samt pladehylstre og -sleeves. Sælgerne kommer fra DK, Sverige og Tyskland.
Som regel kan der pruttes om priserne - navnlig hvis man har fundet flere LP'er hos den samme sælger.
Entréen er vist kr. 50,- se http://rytmeboxen.dk/kalender.htm

PS: Der er ikke tradition for "hardware". Jeg lejede en stand i efteråret og stillede op med 5 pladespillere (Pioneer, Sony, Luxman) i mellemklassen, lidt pu'er, 180 gr vinyl samt en Luxman forstærker og et par B&O højttalere - bare for at kunne demonstrere pladespillerne.
En del kom hen og kiggede på sagerne - men det eneste jeg fik solgt var Beovox'erne :Tanke:
Billede
Man skulle da tro at med så mange pladekøbere, så var der også en interesse for noget top-istandsat vintage-grej at spille det på?!?
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Plademesse i København d. 5. feb. 2012

Indlægaf sommer » lør 4. feb 2012 10:09

Hej Claus
Ja, du havde en rigtigt fin stand, og vi fik os en god snak. Lækre sager :D , men jeg stod bare ikke og manglede. Men jo, det er mærkeligt at folk (for det gør de) bruger oceaner af kroner på plader, men så snart deres anlæg koster bare en smule, så bakker de ud. Jeg sælger også lidt vintage hifi til venner og bekendte, og det tjener jeg nul kroner på - til gengæld elsker jeg, at der nu er nogle mennesker, der kan høre pladerne lidt mere som de er "skabt". Og så skal jeg heller ikke høre på deres tidligere bras, når jeg besøger dem :lol:
God messe imorgen...

mvh
Sommer
sommer
 
Indlæg: 281
Tilmeldt: 27 feb 2011
Geografisk sted: København
Lokalitet: København

Re: Plademesse i København d. 5. feb. 2012

Indlægaf Runkeldunk » lør 4. feb 2012 15:29

!S

Kommer også på den messe imorgen hele cejen fra Østjylland---
Brugeravatar
Runkeldunk
 
Indlæg: 65
Tilmeldt: 14 maj 2010
Geografisk sted: Eksilfynbo bosiddende i Grenaa


Tilbage til Musikken



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: bjerager, Lautreamont og 12 gæster