OKKI NOKKI pladerensemaskine

Fundamentet for vores passion

OKKI NOKKI pladerensemaskine

Indlægaf square4 » lør 9. mar 2013 20:55

Hej alle herinde.
Er der nogen der ved om der er en dansk forhandler af OKKI NOKKI.Jeg har søgt på nettet,men har ikke kunnet finde andet end en som har haft forhandlingen af dem.
Eller er der nogen som kender noget til udenlandske forhandlere som vil være villige til at sende til danmark.
Med venlig hilsen.
Henrik
square4
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 20 feb 2013
Lokalitet: fredensborg

Re: OKKI NOKKI pladerensemaskine

Indlægaf eggers » lør 9. mar 2013 23:39

Jeg har købt en hos Brian Rasmussen = http://www.odysseyaudio.dk
Men jeg ser domænet ikke længere er aktivt. Måske han har lukket biksen?
Snell A/III, Audio Research SP-10 rev. 6, Pass Labs X250, Berkeley Audio Design Alpha DAC, Musical Life Symphony Mk. III, SME 312, Ortofon Rohmann, SME 3012 II, Denon DL-103, Shelter 501 Mk. II, Lenco L75, Mørch GS6, Thorens TD-125 LB, Technics SL-1210.
Brugeravatar
eggers
 
Indlæg: 547
Tilmeldt: 13 maj 2010
Geografisk sted: Amsterdam
Lokalitet: Amsterdam

Re: OKKI NOKKI pladerensemaskine

Indlægaf his067 » søn 10. mar 2013 00:39

Hej Henrik,

Jeg kommer til Danmark (og København) med min bil i uge 15. Jeg kan tage en med til dig hvis du kan arrangere at sende den til Aberdeen (men det er måske billigere at få en UK forhandler til at sende den direkte til dig i Fredensborg). Den nærmeste forhandler på min vej til Danmark er i Sheffield, men det er desværre for langt sydpå til at jeg kan hente).

Hvis du går på deres website http://www.okkinokki.co.uk/wheretobuy.htmlkan du finde forhandlere i UK og måske vil de sende direkte til dig fra fabrikken...
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, Ortofon SPU Royal N, (Jubilee) og en masse andre pickupper, NLE17/CT102, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør
 
Indlæg: 3828
Tilmeldt: 09 aug 2010
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Re: OKKI NOKKI pladerensemaskine

Indlægaf square4 » tirs 12. mar 2013 19:19

His067:Tusinde tak for dit tilbud,men som du selv nævnte vil det nok ikke blive billigere eller nemmere at få sendt til dig i skotland.
Eggers:Hvad syntes du om din OKKI NOKKI.Jeg mener at prismæssigt ligger den helt fornuftigt iforhold til hvad jeg ellers har kigget på.Vil du anbefale at købe sådan en,eller er der noget andet man skal gå efter?Jeg har fundet et par engelske forhandlere,men har ikke undersøgt endnu om de vil sende til danmark.
Henrik
square4
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 20 feb 2013
Lokalitet: fredensborg


Tilbage til Musikken



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 109 gæster