Louis skrev:I første omgang melder jeg min deltagelse - uden tilkøb. Jeg skal lige have grønt lys fra jobbet. Men mon ikke det går.
fuck dit arbejde - Du skal blive!

Louis skrev:I første omgang melder jeg min deltagelse - uden tilkøb. Jeg skal lige have grønt lys fra jobbet. Men mon ikke det går.
åSnelganex skrev:Hej alle jeg vil også gerne tilmelde mig til træffet, også med mad og overnatning. Hvis en venlig sjæl er i bil fra århusområdet ville jeg bkive glad for et lift, og give et lille tilskud til benzin.
AllanM skrev:Hej Peter,
Jeg spiser gerne med til aftensmad, og tager hjemmebagte brownies med til eftermiddagskaffen.
mvh
AllanM
ferr31 skrev:Hej jeg vil gerne melde mig til hele arangementet.
Hvis nogen kører igennem Nyborg og har en ledig plads
giver jeg gerne en hjælp til brændstof evt. samkørsel
fra Odense.
Mvh.
Nils
The Canadian skrev:ferr31 skrev:Hej jeg vil gerne melde mig til hele arangementet.
fra Odense.
Mvh.
Nils
Den hopper jeg osse gerne med på - men dog først fra Odense, hvis altså der er plads ...
TC
Tonni skrev:Hej Peter!
Er det stadig mulig at reservere to gange soveposeplads?
Ole, og jeg, vil gerne deltage, i den fulde pakke...
Med venlig hilsen
Tonni
The Canadian skrev:ferr31 skrev:Hej jeg vil gerne melde mig til hele arangementet.
fra Odense.
Mvh.
Nils
Den hopper jeg osse gerne med på - men dog først fra Odense, hvis altså der er plads ...
TC
pqrannes skrev:The Canadian skrev:ferr31 skrev:Hej jeg vil gerne melde mig til hele arangementet.
fra Odense.
Mvh.
Nils
TC
Hej Canadian,
Jeg går ud fra, at du stadig klar med et OB setup til et hjørne i den store sal den 3. marts?
PQR
Tilbage til Vintagehifi træf 2012
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst