Vintagehifi-træf 2013 - status, fotos & opfordring!

Re: Vintagehifi-træf 2013 - status, fotos & opfordring!

Indlægaf Lasse » tors 31. jan 2013 12:26

Nej, nej, nej, min gamle folkeskole klasses 20 års reunion party er netop blevet lagt på samme dato :Skor: Kæmpe dilemma men må nok desværre melde fra selvom jeg ved det bliver et fantastisk arrangement. Øv, øv og 3 gange øv! :roll: :( :( :(
TANDBERG, BLIV OVERBEVIST - STILLE OG ROLIGT
Brugeravatar
Lasse
 
Indlæg: 154
Tilmeldt: 03 sep 2010
Lokalitet: Amager

Re: Vintagehifi-træf 2013 - status, fotos & opfordring!

Indlægaf Captain Phoenix » tors 31. jan 2013 17:13

Lasse skrev:Nej, nej, nej, min gamle folkeskole klasses 20 års reunion party er netop blevet lagt på samme dato :Skor: Kæmpe dilemma men må nok desværre melde fra selvom jeg ved det bliver et fantastisk arrangement. Øv, øv og 3 gange øv! :roll: :( :( :(

Lasse - for fanden...
Du skal da til Vintage-træf!
Der bliver skæg og ballade & en masse god lytten og snakken.
Og der kommer prof. øl-foredrag (om vintage-øl, naturligvis) med smagsprøver mm.
:ER:
Du vil ærgre dig hele næste år hvis du ikke er med!

Sådan et 20-års reunion-party for ens gamle klassekammerater er tit en trist affære (belive me): Lynhurtigt falder folk ind i de samme roller de havde til hinanden for 1/2 menneskealder siden - det klæder bare ikke nogen.
Og hende den lækre pige, man var en lille smule varm på og måske kærester med (dengang man var for genert til at gøre noget alvorligt ved det og komme i kanen med hende) - hun har pludselig taget 20 kilo på (og de sidder ikke pænt).
Der ryger nogle illusioner på den konto!

Så tage hellere at komme til træffet i Hillerød.


Jeg har på fornemmelsen at Lucy måske også kommer forbi... :OLO:
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2577
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Vintagehifi-træf 2013 - status, fotos & opfordring!

Indlægaf Max » tors 31. jan 2013 20:29

Ikke for at genere nogen, men jeg har lige arrangeret 50 år's jubilæum for skolestart for alle mine gamle skolekammerater jeg startede sammen med i 1962, og jeg er sikker på at det slår et træf der jo arrangeres igen næste år. :)
Mvh Max
Brugeravatar
Max
 
Indlæg: 593
Tilmeldt: 16 okt 2012
Lokalitet: 8700 Horsens

Re: Vintagehifi-træf 2013 - status, fotos & opfordring!

Indlægaf X-ray » tors 31. jan 2013 22:37

Max skrev:Ikke for at genere nogen.... - træf der jo arrangeres igen næste år. :)

Der er tydeligvis én - som ikke kender til JuicyLucy.... ;)
http://www.vintagehifi.dk/forum/viewtopic.php?f=569&t=2711#p23459

Hilsen X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Brugeravatar
X-ray
 
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 22 apr 2010
Geografisk sted: Vestegnen.
Lokalitet: Ejby - Down Town

Re: Vintagehifi-træf 2013 - status, fotos & opfordring!

Indlægaf Max » tors 31. jan 2013 22:49

X-ray skrev:
Max skrev:Ikke for at genere nogen.... - træf der jo arrangeres igen næste år. :)

Der er tydeligvis én - som ikke kender til JuicyLucy.... ;)
http://www.vintagehifi.dk/forum/viewtopic.php?f=569&t=2711#p23459

Hilsen X-ray.


Snak om portvin er vidst det mest interesante ved det :)
Mvh Max
Brugeravatar
Max
 
Indlæg: 593
Tilmeldt: 16 okt 2012
Lokalitet: 8700 Horsens

Re: Vintagehifi-træf 2013 - status, fotos & opfordring!

Indlægaf Strandvaskeren » fre 1. feb 2013 12:15

Max skrev:Ikke for at genere nogen, men jeg har lige arrangeret 50 år's jubilæum for skolestart for alle mine gamle skolekammerater jeg startede sammen med i 1962, og jeg er sikker på at det slår et træf der jo arrangeres igen næste år. :)

Jeg har det lige omvendt. Dengang jeg gik i folkeskole var der to jeg sådan for alvor gad hænge ud med. Her 26-27 år senere har jeg stadig jævnlig kontakt med de to fordi de var interessante nok at bevare kontakten med. Resten af min klasse interesserer mig ikke en skid, jeg har ikke noget imod dem som sådan og de er flinke mennesker, men hånden på hjertet så gled vi fra hinanden dengang for et kvart århundrede fordi der ikke var en gensidig interesse i at bevare kontakten, ikke engang en ensidig interesse. For et par år siden blev der ringet ind til 25 års jubilæum, jeg meldte høfligt fra. Flertallet af mine klassekammerater interesserede mig ikke for 25 år siden og det gør de da slet ikke nu.
Hygge..
Thomas
Brugeravatar
Strandvaskeren
 
Indlæg: 360
Tilmeldt: 10 feb 2012
Lokalitet: Hedehusene

Re: Vintagehifi-træf 2013 - status, fotos & opfordring!

Indlægaf Lasse » fre 1. feb 2013 12:43

Captain Phoenix skrev:
Lasse skrev:Nej, nej, nej, min gamle folkeskole klasses 20 års reunion party er netop blevet lagt på samme dato :Skor: Kæmpe dilemma men må nok desværre melde fra selvom jeg ved det bliver et fantastisk arrangement. Øv, øv og 3 gange øv! :roll: :( :( :(

Lasse - for fanden...
Du skal da til Vintage-træf!
Der bliver skæg og ballade & en masse god lytten og snakken.
Og der kommer prof. øl-foredrag (om vintage-øl, naturligvis) med smagsprøver mm.
:ER:
Du vil ærgre dig hele næste år hvis du ikke er med!

Sådan et 20-års reunion-party for ens gamle klassekammerater er tit en trist affære (belive me): Lynhurtigt falder folk ind i de samme roller de havde til hinanden for 1/2 menneskealder siden - det klæder bare ikke nogen.
Og hende den lækre pige, man var en lille smule varm på og måske kærester med (dengang man var for genert til at gøre noget alvorligt ved det og komme i kanen med hende) - hun har pludselig taget 20 kilo på (og de sidder ikke pænt).
Der ryger nogle illusioner på den konto!

Så tage hellere at komme til træffet i Hillerød.


Jeg har på fornemmelsen at Lucy måske også kommer forbi... :OLO:



Captain, tak for at du prøver at overtale mig og gøre mit KÆMPE Dillemma endnu STØRRE. :Skor:

Det bliver muligvis en trist affære med den reunion men den kommer ikke igen og jeg bilder mig ind at Vintage træffet er kommet for at blive selvom det virkelig lyder som om at træffet i år bliver helt forrygende.

Jeg må desværre melde fra selvom det skærer i hjertet. :'(
TANDBERG, BLIV OVERBEVIST - STILLE OG ROLIGT
Brugeravatar
Lasse
 
Indlæg: 154
Tilmeldt: 03 sep 2010
Lokalitet: Amager

Re: Vintagehifi-træf 2013 - status, fotos & opfordring!

Indlægaf his067 » fre 1. feb 2013 14:35

Kan jeg ikke lige smide ind her, at jeg frygteligt gerne ville komme med, men simpelthen ikke kan komme væk fra Aberdeen før uge 13-15, hvor vi har en pause imellem to semestre. Jeg forstod, at sidste år var Hald-Ballet lagt i begyndelsen af marts måned, fordi det er en stille periode i konferencekalenderen. Men hvis det nu i fremtiden skulle blive besluttet at holde bal på et andet "venue", så ville det være helt godt hvis det kunne blive lagt i de tre uger. :thumbsup:
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, Ortofon SPU Royal N, (Jubilee) og en masse andre pickupper, NLE17/CT102, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør
 
Indlæg: 3817
Tilmeldt: 09 aug 2010
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Re: Vintagehifi-træf 2013 - status, fotos & opfordring!

Indlægaf mcs_5 » man 11. feb 2013 03:38

mcs_5 skrev:
Captain Phoenix skrev:mcs_5 og Fredmarantz er også på banen med hhv. lidt ældre gør-det-selv rørgrej og (selvfølgelig) blålysende Marantz'er. Om det skal indgå i en fælles Aula-præsentation er vist uklart - I er ihvertfald velkomne (sig bare til).

Jeg skal lige finde ud af, om det jeg tager med bliver til et komplet anlæg...

Det bliver til mindst et komplet anlæg - sikkert to. Der er nogle medsammensvorne der også leverer dele :Skor:

Venlig hilsen

Mikkel
Brugeravatar
mcs_5
Branchemedlem
 
Indlæg: 2254
Tilmeldt: 29 apr 2010
Geografisk sted: Sønderjylland
Lokalitet: Haderslev

Foregående

Tilbage til Vintagehifi træf 2013



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst