Følges til træffet?

Følges til træffet?

Indlægaf Dan63 » tors 21. feb 2013 15:33

Hej nu vil tilfældet at en mulvarp ser bedre end jeg gør og så tænkte jeg om der var en jeg kunne følges med til træffet.
Hvis det kan lade sig gøre regner jeg med at vi kan finde en måde at finde hinanden på.
Derudover glæder jeg mig til det første træf jeg skal med til:)
Hvis ikke før ses vi til træffet!

Mange venlige hilsner

Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 614
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

Re: Følges til træffet?

Indlægaf Ellum » fre 22. feb 2013 11:26

Hej Dan

Jeg regner med at tage s-toget fra Nørreport til Hillerød og havde egentlig regnet med at tage cyklen videre ud til træffet, men jeg kan lige finde ud af om der kører busser videre ud til skolen. For så kan jeg godt mødes med dig et eller andet sted på vejen og følges derud.

Med venlig hilsen

Ellum
Ellum
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 05 jan 2013
Lokalitet: København S

Re: Følges til træffet?

Indlægaf Dan63 » fre 22. feb 2013 12:07

Hej Ellum. Det kunne være super! Det vi f.eks. kunne, var at mødes i E toget på Nørreport og evt. tage videre fra Hillerød mod, det var vidst mod Liseleje, så skulle der være ca. 1½ km at gå derfra. Dette er selvfølgelig ment som foreslag!
Men hvad siger du til det?

Mange venlige hilsner

Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 614
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

Re: Følges til træffet?

Indlægaf mickr » fre 22. feb 2013 12:25

Jeg ved ikke helt hvornår jeg når frem til Hillerød, men jeg kører altså gerne de halvanden kilometer ned og henter en flok seende såvel som blinde :)
Brugeravatar
mickr
 
Indlæg: 390
Tilmeldt: 01 feb 2012
Lokalitet: Århus

Re: Følges til træffet?

Indlægaf X-ray » fre 22. feb 2013 13:12

Dan63 skrev:Hvis ikke før ses vi til træffet!

Dan

Ja ja Dan - så siger vi det... ;) Og undskyld min lidt syge humor.. :p
Dejligt at din transport er ved at falde på plads! "Vi" skal nok få dig frem - på en eller anden måde :thumbsup:

På genkik - X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Brugeravatar
X-ray
 
Indlæg: 1378
Tilmeldt: 22 apr 2010
Geografisk sted: Vestegnen.
Lokalitet: Ejby - Down Town

Re: Følges til træffet?

Indlægaf Dan63 » fre 22. feb 2013 17:27

Hej, nu må vi se om jeg får "spottet" dig X-ray :)
Som jeg hørte en sige for en del år siden: "Smil, det højner ejendomsværdien på dit ansigt":)
Det ville bare være alletiders hvis vi kunne finde ud af et lift fra, nu har jeg lige glemt vad stationen hed, men ihvertfald det sidste stykke vej.
Jeg tænkte på om det ville være en ide at udveksle mobilnumre, mit er 22271142. Hvis det er kan jeg også læse sms'er.
Vi ses:)
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 614
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

Re: Følges til træffet?

Indlægaf Dan63 » fre 22. feb 2013 21:06

Sorry Mickr, jeg fik ikke svaret på dit indspark. Hvis og når det ellers flasker sig med at finde frem til den station ville det selvfølgelig være super med det lift. På forhånd tak:)
Vi ses:)

Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 614
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

Re: Følges til træffet?

Indlægaf Ellum » ons 6. mar 2013 09:58

Hej Dan

Jeg er desværre nødt til at melde afbud til træffet på grund af et dødsfald i familien. Jeg håber, at du finder en anden at følges med til Hillerød.

Mvh

Ellum
Ellum
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 05 jan 2013
Lokalitet: København S

Re: Følges til træffet?

Indlægaf Dan63 » ons 6. mar 2013 22:45

Hej. Nu hvor Ellum af klare årsager er forhindret, ville jeg høre om der var en jeg kunne lave en aftale om at følges med til træffet?
Det kunne måske også være at der var en der kunne afse tid til at hente mig på f.eks. Hillerød station?
Som tidligere nævnt kunne det være super med besked via mobilen og der kan jeg godt læse sms'er. :)
På forhånd tak og så glæder jeg mig til at vi ses til en masse interessante lytteoplevelser og snak!
Mange venlige hilsner Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 614
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

Re: Følges til træffet?

Indlægaf X-ray » ons 6. mar 2013 22:54

Hej Dan63.
I yderste konsekvens - skal vi nok hente dig på stationen. Det lover jeg dig... vi skal nok få sendt en afsted efter dig.
Du skal jo nok kalkulere med at være fremme ved stationen 12:00. Jeg har allerede dit nummer i mobilos... ;)

Hilsen X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Brugeravatar
X-ray
 
Indlæg: 1378
Tilmeldt: 22 apr 2010
Geografisk sted: Vestegnen.
Lokalitet: Ejby - Down Town

Re: Følges til træffet?

Indlægaf Dan63 » ons 6. mar 2013 23:13

Hej X-ray!
Den er i vinkel :)
Hvis jeg finder en, der kunne smide mig i toget til Slotspavillonen, giver jeg besked.
Vi ses!

Mange venlige hilsner Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 614
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand


Tilbage til Vintagehifi træf 2013



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster