Foto og fortællinger fra Vintagehifi-træf 2013

Re: Foto og fortællinger fra Vintagehifi-træf 2013

Indlægaf Strandvaskeren » ons 13. mar 2013 20:53

mickr skrev:Kaptajnen og X-ray havde også deres at se til, men man mærkede aldrig noget stress.

Kaptajnen kender jeg ikke så godt endnu, men jeg har kendt Xray i noget der ligner 20 år og jeg har endnu til gode at se ham i noget der er bare tilnærmelsesvis ligner stresset. Klaus/Xray er simpelthen indbegrebet af "Roooolig nu, vi skal nok nå det, men man kan vel lige få lov at drikke ud først?" :ER:
Hygge..
Thomas
Brugeravatar
Strandvaskeren
 
Indlæg: 360
Tilmeldt: 10 feb 2012
Lokalitet: Hedehusene

Re: Foto og fortællinger fra Vintagehifi-træf 2013

Indlægaf thov » fre 15. mar 2013 15:17

vinyl skrev:Hej
MINUS :( jeg kan ikke se de flotte billeder der blev taget, måske er jeg med på et af dem, hvad kan årsagen være??

Hilsen
Vinyl

Det er fordi du bruger skod-browseren IE9 :-X
En del billedupload sites blokeres (ikke imageschack), vedhæftede PDF'er i Gmail samt fakturarer fra Shell, for at nævne mine eksempler.
Brug Firefox, Chrome ('Chrome Iron' hvis du ikke vil kigges i kortene), eller hvad du nu synes - bare ikke IE.
thov
 
Indlæg: 74
Tilmeldt: 16 maj 2010
Geografisk sted: 2830 Virum
Lokalitet: Virum

Re: Foto og fortællinger fra Vintagehifi-træf 2013

Indlægaf CARS10 » fre 15. mar 2013 16:39

Sikke noget pjat, jeg kan da sagtens se billederne ie :Thumpsup:
carsten
CARS10
 
Indlæg: 222
Tilmeldt: 11 apr 2012
Geografisk sted: København
Lokalitet: Utterslev

Re: Foto og fortællinger fra Vintagehifi-træf 2013

Indlægaf zaragon » fre 15. mar 2013 16:59

CARS10 skrev:Sikke noget pjat, jeg kan da sagtens se billederne ie :Thumpsup:
carsten


... jeg var ellers pc-gut som yngre, men jeg oplever også sære ting nu og da, som jeg ikke forstår helt, og som heller ikke lader sig udbedre vha. andre folks google-svar. Eksempel: Jeg brugte Google Chrome, og pludselig kan jeg ikke komme ind på min hotmail.. får bare en blank side, jeg ikke kan udfylde med e-mail adr./password. Nu bruger jeg Opera, og det virker. IE (8) er laaaaangsom og skal ha' tilladelse til alt fra det lille pop-up vindue. Damn irriterende. :-X

-z-
tannoy buckingham/windsor/arden/D750 - JBL L300summit - yamaha px2- px3 - ortofon jubilee/preamp jasmin 2.0LP - marantz av-8802a + mm-8077/sr9200/4400 - shengya psm300
zaragon
 
Indlæg: 265
Tilmeldt: 02 okt 2011
Geografisk sted: Sjælland
Lokalitet: TimBuk2

Re: Foto og fortællinger fra Vintagehifi-træf 2013

Indlægaf snod » fre 15. mar 2013 17:21

Tryk evt. på kompatibilitetsvisning - det gav mig billeder i IE.
Brugeravatar
snod
 
Indlæg: 911
Tilmeldt: 12 maj 2010
Lokalitet: Kolding

Re: Foto og fortællinger fra Vintagehifi-træf 2013

Indlægaf tunghør » fre 15. mar 2013 19:43

Tak for et mægtigt træf! Sikke en fest, med kager ad libitum, hjemmelavet øl, og chili :p

Det var virkelig spændende, at se og høre så meget forskelligt, af alt det gode gamle! Og så at få mødt en masse med-nørder, ikke mindst - rigtig hyggeligt, var det! :p
Brugeravatar
tunghør
 
Indlæg: 81
Tilmeldt: 09 feb 2011
Geografisk sted: Kbh
Lokalitet: Valby Heights

Re: Foto og fortællinger fra Vintagehifi-træf 2013

Indlægaf KlausM » tors 11. apr 2013 11:27

Et lille efter-hik fra Vintagetræffet: da jeg sidste weekend skulle skifte Lupo'ens dæk til sommerdæk (nu må foråret da komme!!), så faldt den hø. bagfjeder af i to stykker. Jeg tror at det var det store hul i hø side lige før skolen, der tog livet af den, i kombination med den ikke ubetydelige mængde Hafler jern og aluminium jeg havde fået stuvet ind i bilen; det hul så jeg lidt for sent. Et held at fjederenen holdt sig samlet trods bruddet, jeg har da kørt en del km siden træffet. Nå 200 kr hos en lokal hugger for en "som ny" fjeder, og Lupo er sikkert kørende igen.

MH Klaus
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Acoustic Research AR-3a Improved, AR-10Pi, AR-11, AR-9
Sansui AU-11000A, TU-9900, SR-929
Hafler DH-220 XL-280 DH-500, XL-600
BeoGram 3000 med STAX UA-7 CF arm + Empire EDR-9
Brugeravatar
KlausM
 
Indlæg: 2250
Tilmeldt: 19 apr 2010
Geografisk sted: Sjælland Region Syd-Øst
Lokalitet: Faxe

Re: Foto og fortællinger fra Vintagehifi-træf 2013

Indlægaf Captain Phoenix » søn 20. okt 2013 18:51

Blot for en god ordens skyld kommer her en lille opfølgning på Vintagehifi-træffet i marts:

Der blev jo taget en beskeden deltagerbetaling ved træffet og desuden var der et par af forummets medlemmer, som donerede forskelligt grej/stumper til et godt formål.

Alt i alt gav dette et overskud på kr. 1.300,- (samt nogle få, uafsatte effekter, der sikkert kommer til at indgå i Kontiki-skolens fysikundervisning, som Bjerager har med at gøre).

Arrangementskommitéen har besluttet at fordele overskuddet ligeligt til to formål:
1: Tilskud til driften af sitet her - pengene er sendt til MDA, der jo står for hostingen.
2: Tilskud til 2014-træffet (f.eks. rengøring, køkkenhjælp el.lign.). Når vi finder ud af, hvem der arrangerer det næste træf, tilgår de sidste 650,- ham/dem.

Mvh
Bjerager, X-ray og Captain Phoenix
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2577
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Foregående

Tilbage til Vintagehifi træf 2013



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst