Sikke priser :) Revox på auktion

Spaghetti sektionen

Re: Sikke priser :) Revox på auktion

Indlægaf jan_stevns » fre 6. dec 2013 01:29

Cordyroy skrev:Hvis der er nogle der ude som har fået fingre i spoler fra mediehuset, så er jeg meget interesseret i at høre om det. Der kan være ting på dem som kan have interesse for mig. ;)


Noget er på "mystifistisk" vej endt her hos mig - og der er da sjove ting på en del af det - jeg fandt et bånd Paula Larrain havde sat navn på - det er så blevet digitaliseret til hende :)

En del af båndene var da godt splejset lidt alternativ :)
jan_stevns
 

Re: Sikke priser :) Revox på auktion

Indlægaf mcs_5 » fre 6. dec 2013 01:40

Cordyroy skrev:Hvis der er nogle der ude som har fået fingre i spoler fra mediehuset, så er jeg meget interesseret i at høre om det. Der kan være ting på dem som kan have interesse for mig. ;)

Jeg ved hvor der ligger en masse minidiscs (med indhold) deroppe fra (de fulgte med noget andet). De eneste spoler jeg har set, var nye og forseglede.

Mikkel
Brugeravatar
mcs_5
Branchemedlem
 
Indlæg: 2254
Tilmeldt: 29 apr 2010
Geografisk sted: Sønderjylland
Lokalitet: Haderslev

Re: Sikke priser :) Revox på auktion

Indlægaf jan_stevns » fre 6. dec 2013 09:10

mcs_5 skrev:..... De eneste spoler jeg har set, var nye og forseglede.


upålidelige kilder siger der i et af skabene lå en kæmpe røvfuld spolebånd ( 10.5" )

mediehuset.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
jan_stevns
 

Re: Sikke priser :) Revox på auktion

Indlægaf mcs_5 » fre 6. dec 2013 17:36

jan_stevns skrev:
mcs_5 skrev:..... De eneste spoler jeg har set, var nye og forseglede.


upålidelige kilder siger der i et af skabene lå en kæmpe røvfuld spolebånd ( 10.5" )

Ja, men jeg omtaler det jeg personligt har set "in real life" - jeg ved jo ikke hvem der købte den røvfuld spoler med indhold...

Mikkel
Brugeravatar
mcs_5
Branchemedlem
 
Indlæg: 2254
Tilmeldt: 29 apr 2010
Geografisk sted: Sønderjylland
Lokalitet: Haderslev

Re: Sikke priser :) Revox på auktion

Indlægaf jan_stevns » fre 6. dec 2013 17:41

mcs_5 skrev:
jan_stevns skrev:
mcs_5 skrev:..... De eneste spoler jeg har set, var nye og forseglede.


upålidelige kilder siger der i et af skabene lå en kæmpe røvfuld spolebånd ( 10.5" )

Ja, men jeg omtaler det jeg personligt har set "in real life" - jeg ved jo ikke hvem der købte den røvfuld spoler med indhold...

Mikkel


Det ved jeg :thumbsup:
jan_stevns
 

Foregående

Tilbage til Spole/kassette optager



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster