9colai skrev:jamen så har jeg også meldt mig til :) Det lyder til at blive super hyggeligt
hilsen Nicolai
Supert, dejligt med nye ansigter!
PQR
9colai skrev:jamen så har jeg også meldt mig til :) Det lyder til at blive super hyggeligt
hilsen Nicolai
bjerager skrev:Så er det på mandag at det er sidste chance for at tilmelde sig
pqrannes skrev:...
Og hvad med den cubanske Mulata-rom fra Aldi, blev den drukket op sidste år? Ellers er jeg klar.
...
pqrannes skrev:bjerager skrev:Så er det på mandag at det er sidste chance for at tilmelde sig
Og hvad med den cubanske Mulata-rom fra Aldi, blev den drukket op sidste år? Ellers er jeg klar.
Lidl har i øvrigt en ægte prisvindende 7 års Cuba-rom, Rumbera, som jeg kan anbefale: https://www.lidl.dk/da/prisvindendeprod ... leId=12380.
PQR
Sorenki skrev:
Jeg håber bare der er kaffe og måske en lille pilsner
Dan63 skrev:Bliver der også igen indkøbt sodavand, man kan købe af?
spuncut skrev:pqrannes skrev:...
...
Du var jo desværre lidt halvsløj sidst vi mødtes, så jeg har gemt den til dig.
MVH Henning
KenRas skrev:Med 40 deltagere er der vel brug for mere kage
Fruen har tilbudt at assistere, så jeg medbringer noget hjemmebag...
Mvh Kenneth
9colai skrev:halløj
eg vil gerne takke for et super hyggeligt træf, dejligt at møde så mange hyggelige mennesker....
Så vil jeg også godt appellere til at vi under i fremtiden under Quizzen el. IKKE PLUDSELIG PIFTER. Desværre er min nu tidligere meget svage tinitus er blevet rigtig rigtig slem derefter, det er rigtigt ærgerligt da jeg nyder at lytte til musik som I andre.
Jeg giver ikke skylden til vedkommende som var super flink at oplyse mig om at han piftede derefter, så jeg lige kunne holde mig for ørene. Men der kan jo være andre som er i samme situation som mig
Det er ikke et surt opstød, bare en stille bøn til at vi ikke pifter i fremtiden .....
Bedste hilsner Nicolai Liisberg
Tilbage til Vintagehifi træf 2019
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster