Tak for et hyggeligt træf

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf bqvick » man 9. mar 2020 11:07

Tak for en hyggelig dag til alle i fantastiske omgivelser ....super god stemning ..og især tak til Arrangørerne samt de fine Demo` er :OLO:

Mvh.Benny
bqvick
 
Indlæg: 539
Tilmeldt: 13 dec 2010
Lokalitet: Århus

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf larskbach » man 9. mar 2020 11:21

Hej alle,

Tak for et virkelig godt træf, mit første af slagsen men hold nu op hvor var det fedt at høre så meget forskelligt udstyr.
Jeg måtte desværre køre hjem lørdag aften hvilket ægrer mig, så der skal tages revanche næste gang.

Tak til arrangører, køkkenet, foredragsholdere, fotograferne, hjælpere osv.

Særlig tak til alle der havde god feedback til mine "nye" AR-14 højtalere. Det var skønt at kunne høre dem for første gang i selskab med eksperter. (Min kæreste takker også af hjertet, for at kasserne så småt begynder at ophobe sig hjemme hos os. Jeg kan mærke på hende, at dette er den helt rigtige hobby jeg har fundet mig).. :lol:

Mvh. Lars
Med venlig hilsen Lars
Nikko Power Amplifier Alpha II 120 W + Nikko Pre-Amplifier Beta 20 +Nikko Graphic Equalizer EQ-1 + Technics SL-D2 + Dali 15
Brugeravatar
larskbach
 
Indlæg: 20
Tilmeldt: 13 okt 2019
Geografisk sted: Espergærde
Lokalitet: Espergærde

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf ralphandersen » man 9. mar 2020 11:44

Også tak herfra for et dejligt træf.
Det er umanerligt dejligt at omgås folk, hvor man ikke behøver at lægge bånd på sin trang til at tale om rør, modelnumre, brum, basporte og om pickupbevægelserne ved monoindspilninger er lodrette eller vandrette.

Godt at der kommer nye ansigter til som vi kan imponere med vores omfattende tekniske ordforråd ;)

Tak til alle der hjalp med at slæbe på træffet og til Poul fordi han hjalp med at læsse højttalere i Thy (og lod mig høre hans Altec før træffet).

PQR og Captain Pheenix :cool1:
Sorenki og Louis :cool1:
Vitavox Bitone 6201 med Heil ESS diskanter og El Pipe-O subwoofer. Vitavox Bitone 3200 , Tannoy Monitor Gold 15" i 200 l hjørnekabinetter. Altec Model Fifteen, Quad II, Luxman CL34, Garrard 401, Thorens 524.
Brugeravatar
ralphandersen
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 30 sep 2015
Geografisk sted: Thy
Lokalitet: Ydby

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf KenRas » man 9. mar 2020 13:32

Også tak fra min side til arrangørerne, dem der fremviste imponerende setups, for den gode mad, samt allervigtigst: det gode selskab. Det var herligt at få sat ansigt på rigtig mange forum medlemmer og jeg havde mange gode snakke med en hel del. Det er bestemt ikke sidste gang jeg tager hele pakken.

X-tian og jeg må dog nok sande at med så mange aktiviteter og fristelser i et stramt program, så blev vores Oscilloscope session lidt af en fuser med kun en kunde i butikken. Jeg gentager det gerne en anden gang, men vil dog også gerne tilbyde at man kan kigge forbi min bopæl i Holbæk og få et lille kursus der. Det er bare at sige til :p

Det var også dejligt at få bekræftet at mine HD66 højttalere faktisk spiller ret godt i det medbragte Marantz setup :thumbsup:

Jeg glæder mig allerede til næste år :OLO: :OLO: :OLO:

Hilsen Kenneth
Marantz, Sansui, Akai, Pioneer, Nikko, Thorens, Lenco, Beovox, Inertia, Era, SME med mere...
Brugeravatar
KenRas
 
Indlæg: 1210
Tilmeldt: 09 jan 2019
Geografisk sted: Nær Holbæk
Lokalitet: Søstrup

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf snod » man 9. mar 2020 18:21

Også tak herfra. Igen et godt træf.
Hvis der en fra forummet, der er abonnement på Viborg Folkeblad, kunne det være sjovt at høre, hvad de skriver om os.
Brugeravatar
snod
 
Indlæg: 911
Tilmeldt: 12 maj 2010
Lokalitet: Kolding

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf Stottrup » man 9. mar 2020 19:16

Som førstegangsdeltager var jeg overvældet. Alt - som i ALT - levede op til, eller oversteg, mine forventninger. Hvilke omgivelser! Hvilke arrangører! Hvilke setups! Og ikke mindst: Hvilke enormt imødekommende mennesker, hvoraf stort set alle til da 'blot' havde været en avatar på forum. Ekstra fedt var det at sidde after midnight og lytte til Nick Cave sammen med Louis og Sorenki, nogle øl og lidt rødvin. Fedt, fordi musikken kom i centrum, historierne flød, og generationskløften var ikke-eksisterende.

Dette bliver ikke mit sidste træf...

Vh Karl
Stottrup
Pioneer - især fra 70'erne...
Brugeravatar
Stottrup
 
Indlæg: 333
Tilmeldt: 21 feb 2015
Geografisk sted: Østjylland
Lokalitet: Åbyhøj

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf Dan63 » man 9. mar 2020 21:26

Hej alle!

Jeg siger ihvertfald også tusind tak for et fortrinligt træf!
Dejligt at hilse på på både gamle og nye "Vintagehifiramte" :-)

Jeg nyder den uhøjtidlige omgangsform på sådan et træf!

Og takker mange gange for hjælp, hvor det var nødvendigt!

Mange venlige hilsner Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 609
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf MAJ » tirs 10. mar 2020 20:27

Tak til arrangører, med-arrangører og med-deltagere for endnu et hyggeligt træf :p
Stor applaus til kage-bagerne :OLO:
Vh Poul

les realisations de
L’AUDIOPHILE
MAJ
Tidligere P. M. Hedegaard
 
Indlæg: 255
Tilmeldt: 06 nov 2015
Geografisk sted: Thy
Lokalitet: Hassing

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf arnehelge » lør 14. mar 2020 16:13

Jeg var for første gang på Vintagehifi treff og må si det innfridde forventninger og mere til.
Tusen takk til arrangører som gjorde dette mulig.
Traff mange hyggelige folk med stor viten og erfaring jeg fikk høstet litt av.
Spennende og flotte oppsett jeg fikk høre på.
Også på fri lek var det spennende og vellydende saker, takker så mye for dem som har tatt bryet med å slepe med sine anlegg med til treffet slik att vi kunne få se og høre.
Fikk også handlet meg litt vintage hifi så na har jeg litt å gjøre da jeg fra i dag er satt i karantene pga nye regler i Norge der alle reisende fra Danmark må være 14 dager i karantene.
Bare så det er sagt, jeg har ikke noen symptomer på smitte, og intet som tyder på det.

Arne Helge
arnehelge
 
Indlæg: 42
Tilmeldt: 06 jan 2015
Lokalitet: Søgne, Norge

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf Hanzi » lør 14. mar 2020 20:25

Hej hifi-interesserede,

Jeg kan se på billederne, at der var meget lækkert vintage-grej til stede.Særligt er jeg misundelig på den Luxman pd444, som man kan se på en af billederne:-)

Jeg må se at være med til et træf når corona-epidemien forhåbentlig er vel overstået.


Mvh.
Johannes
NLE 1000., DIY rørpre med NLE att. samt passiv pre med Seiden switch, Denon Dcd 3560.,
Denon DVD-5000, Luxman Pd 441 med Rega RB300-arm med Denon dl103, NLE 17 med DIY-strømforsyning, Magnepan IIIa med NAD 8200 som subs
Hanzi
 
Indlæg: 170
Tilmeldt: 05 maj 2012
Lokalitet: København

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf Sorenki » lør 14. mar 2020 21:40

Hanzi skrev:.Særligt er jeg misundelig på den Luxman pd444, som man kan se på en af billederne:-)


Det er også en lækker pladespiller, hos en meget glad ejer ;)
"I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy" - Tom Waits
Luxman, Marantz, Pioneer and JBL, SME og Ortofon + det løse...

http://auditur.dk
Accuphase 50 års Jubilæum: https://auditur.dk/accuphase-the-very-early-history/
Brugeravatar
Sorenki
Tidligere Santashooter
 
Indlæg: 2045
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Frederiksberg

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf High Sky » tirs 24. mar 2020 10:44

Også en stor hånd fra mig. Fedt træf med gode indslag.
Tak til Søren og Steen for de flotte billeder, ret fint at kunne gense dagen.

Ses derude
Naim Nait 5si. Rega Planet cd. B&W 707 S2.
Brugeravatar
High Sky
 
Indlæg: 414
Tilmeldt: 11 jul 2011
Lokalitet: Middelfart

Foregående

Tilbage til Vintagehifi træf 2020



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst