Tilmelding til træf

Re: Tilmelding til træf

Indlægaf pqrannes » tirs 1. feb 2022 13:29

Fensten skrev:Hej Captain,

Vil du ikke lave en liste over tilmeldte deltagere?

Jeg tilmeldte mig via Doodle men betalte først i går aftes. Af ovenstående årsag er det jo godt at vide om man er med eller ej.

Mvh.


Fensten


Hej Fensten,

I første omgang tæller doodle-tilmeldingsrækkefølgen. Og når din betaling er på plads - som den er - er du tilmeldt.

Deltagerliste følger.

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

NÆSTEN FULDT HUS

Indlægaf Captain Phoenix » tirs 8. feb 2022 19:18

Vi har nu "fin-opmålt" lokalerne, som træffet holdes i og har besluttet, at vi lukker for tilmeldingen ved 50 deltagere. Dette for at sikre, at der er fornuftig plads og at alle kan se og høre, hvad der foregår.

Der er p.t. (tirsdag d. 8/2 kl. 18) 49 tilmeldte ifg. tilmeldings-Doodlen, hvilket betyder:

    at alle der er tilmeldt (og har betalt - se øverst i tråden) har plads på træffet
    at der er er plads til én - 1 - tilmelding mere
    at tilmeldte nr. 51 og højere står på en venteliste og bliver kontaktet, hvis der kommer afbud.
Vi er rigtig glade for, at der er plads til alle aktuelt tilmeldte - og at vi bliver så mange.
Det skal nok blive et både interessant og hyggeligt træf med gode oplægsholdere/præsentationer og mange deltagere.

MVH planlægningskomitéen
ferr31, pqrannes, bjerager & Captain Phoenix
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2594
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

FULL HOUSE

Indlægaf Captain Phoenix » tirs 8. feb 2022 21:42

Så er der udsolgt mht. pladser på træffet, da vi har nået max. antallet på 50.

Efterfølgende tilmeldinger skal være velkomne, men kan kun få plads, hvis der skulle komme afbud/frameldinger fra de allerede tilmeldte.
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2594
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Tilmelding til træf

Indlægaf Elektronik » ons 9. feb 2022 07:00

Husk.. Mange gode billeder og fra kage bordet også. ;) :lol:
Elektronik
 

Re: Tilmelding til træf

Indlægaf mantelteo » søn 13. feb 2022 08:54

Dejligt at høre at der er udsolgt, skønt. Jeg blev i tvivl om jeg skulle deltage, skal til koncert om aften med et par venner.
God fornøjelse, hyg jer!
Matthias fra KBH - stor fan af Lenco, Thorens, Garrard og mellemhjul drevet pladespiller i det hele taget. Har ikke særlig meget forstand på elektronik, men elsker vinyl og shellac.
mantelteo
 
Indlæg: 393
Tilmeldt: 17 aug 2017
Lokalitet: København

Få ledige pladser til træffet 19. marts

Indlægaf Captain Phoenix » tors 3. mar 2022 12:33

Der er kommet nogle frameldinger til træffet - og der er derfor plads til yderligere 4 deltagere.
Så hvis du (eller evt. en gæst/kommende forumfælle) ikke fik dig tilmeldt, så er muligheden der. Se første ppost i tråden om hvordan man gør.

Vi har disponeret ift. indkøb, afgivet madvare-bestillinger mv. i mandags, så det er desværre ikke muligt at få refunderet indbetalingen, hvis man framelder sig. Generelt gælder (som tidligere) at et evt. mindre overskud fra træffene "står over" og kan bruges til senere træf hvis nødvendigt.

Og en lille appel:
Det er naturligvis dejligt, at der ret hurtigt blev tilmeldt deltagere op til maks-antallet.
Men det er tilsvarende ærgerligt, at nogle melder fra igen (enten uden at årsagen er os bekendt eller fordi der lægges andre planer for den pågældende dag). Det giver dels ekstra administration (hvad vi sådan set helst er fri for ;) ) og dels kan det, at vi melder "Udsolgt - man kommer på venteliste", måske afholde nogle, der gerne ville deltage fra at tilmelde sig.
Der kan naturligvis opstå særlige situationer, hvor man ikke kan deltage, hvilket er fuldt forståeligt.
Der har blot i år været usædvanligt mange frameldinger - derfor denne appel mhp. fremtidige træf.
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2594
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Foregående

Tilbage til Vintagehifi træf 2022



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster