Mange tak for træf!

Re: Mange tak for træf!

Indlægaf KenRas » tors 9. mar 2023 00:02

Netop hjemkommet fra nogle dage på landevejen i firmaets tjeneste, vil jeg da også gerne hyle med i koret og takke Peter og Gitte samt resten der var involveret i planlægningen af dette fremragende (og sidste?) arrangement på Hald.

Jeg var vidne til 3 fantastiske oplæg med imponerende anlæg, lige fra Louis’ flotte McIntosh, til Verners vellydende Rogers kloner, samt det nok mest imponerende, Peters mono setup. Tænk at det skulle komme fra en quadrofoni mand :p

Det der har overrasket mig mest i år er at jeg rent faktisk blev overbevist om at horn kan noget. Det har knebet lidt de tidligere gange jeg oplevet horn. Men altså, Peters mono setup! Det kunne noget og jeg er dybt imponeret :thumbsup:

Det har faktisk sat nogle tanker i gang omkring en mulig anvendese af min meget fine Delphon pladespiller, jeg reddede mig for et par år siden. Den har jo alle ingredienser til at indgå i et mono setup. Se viewtopic.php?f=569&t=13011&start=255#p131636

Jeg drømmer allerede om den, sammen med en mindre rørforstærker, samt en mindre udgave af Peters højttaler setup. Pensionen trænger sig på om 4 måneder, så her måske næste vinters projekt. Drømme, drømme, men tilbage til træffet :p

Det var herligt, hyggeligt med mere at få mødt dem man efterhånden synes at “kende” fra forummet i virkeligheden. Mange gode snakke blev det til. Jeg glæder mig allerede til næste år.

Et forslag til emne næste år kunne være “FM tunere” i et shootout mellem forskellige mærker, budget/highend, osv. Jeg tænker jeg kan lave en stereo FM sender med det grej jeg har, på en sådan måde at vi selv kan bestemme hvad vi skal lytte til, fra plade eller CD. Bare et forslag. Mig bekendt har vi aldrig haft tunere på programmet før.

Mvh Kenneth
Marantz, Sansui, Akai, Pioneer, Nikko, Thorens, Lenco, Beovox, Inertia, Era, SME med mere...
Brugeravatar
KenRas
 
Indlæg: 1218
Tilmeldt: 09 jan 2019
Geografisk sted: Nær Holbæk
Lokalitet: Søstrup

Re: Mange tak for træf!

Indlægaf pqrannes » tors 9. mar 2023 10:04

Der skal også lyde en tak herfra for dejligt træf.

Det er altså flot at så mange vil være med gang på gang.

Tak for også for de pæne ord om mit ydmyge mono-setup.
Det var min plan at lave et mono-setup som gjorde en forskel og det synes at være lykkes denne gang.

Tak også til de der søndag morgen hjalp med at få ryddet op og nettet huset. Det var en eksemplarisk indsats.
Nogen synes endda at have svinget en støvsuger i bl.a. Foredragsalen. Tak.

Til sidst tusind tak til medarrangør Claus, Captain Phoenix, for en forbilledelig indsats. Det var som altid en fornøjelse at arbejde sammen med dig, Claus.

Og i den forbindelse, tusind tak for den flotte gave, der var samlet ind til.

Det havde jeg slet ikke set komme og selv om det nok ikke kunne ses på mig, var jeg meget rørt og glad.

Vi ses næste gang. Et andet spændende sted.

PQR

PS: Jeg lod mit mono-setup stå i Riddersalen et par dage efter træffet, og mandag aften fik ca 30 medlemmer af erhvervsnetværket Viborg netværk en mono-oplevelse, de sent glemmer. Og resten af den gode Hald-øl.
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2908
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Re: Mange tak for træf!

Indlægaf Kdaddy » søn 16. apr 2023 09:31

Det ser ud som om, at jeg mangler 2 plader efter træf:

Donna Summer: On the Radio

Bob Marley: Uprising

Er der nogen det ved en fejltagelse har fået dem med hjem?

Venligst tjek! Tak!

Jesper
Kdaddy
 
Indlæg: 159
Tilmeldt: 02 jun 2015
Lokalitet: København

Re: Mange tak for træf!

Indlægaf pqrannes » man 17. apr 2023 09:57

Kdaddy skrev:Det ser ud som om, at jeg mangler 2 plader efter træf:

Donna Summer: On the Radio

Bob Marley: Uprising

Er der nogen det ved en fejltagelse har fået dem med hjem?

Venligst tjek! Tak!

Jesper


Jeg har de to plader.

De stod tilbage her på Hald, sammen med mine egne plader - du ville prøve dem af på monosetuppet - da jeg pakkede sammen.

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2908
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Re: Mange tak for træf!

Indlægaf Kdaddy » man 17. apr 2023 21:02

Super! Mange tak!

Så må vi se om der ikke opstår en mulighed for at få dem afhentet.

Jesper

Ps! Jeg har skiftet kondensatorer og kabling på klipsch’erne.
Kdaddy
 
Indlæg: 159
Tilmeldt: 02 jun 2015
Lokalitet: København

Foregående

Tilbage til Vintagehifi træf 2023



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst