Tak for endnu et glimrende arrangement - denne gang med en ny besætning på broen. Tusind tak for den fine organisering af træffet. Kenneth, Morten og Kaptajnen - I er lige nu mine største helte. Også selv om jeg er dødtræt oven på at blive vækket en gang i timen i nat, fordi min luftmadras lækkede.
Også tak til jer, der stillede op med spændende grej. Sjov idé med etableringen af den midlertidige lokalradio. Spændende forstærkergrej og ikke mindst tak for at få lov at kigge og lytte til de fine, gamle Lyrec båndoptagere.
Og så kunne jeg godt tænke mig, at vi lavede en lille opsamling på, hvilken musik, der blev spillet. Især er jeg nysgerrig på det musik, som blev spillet på Lyrec båndoptagerne, og det vi hørte senere på aften (ind i mellem jeg vred armen rundt på Kaptajnen og tvang ham til at vælge noget musik fra 80'erne). Jeg har indtil videre luret mig frem til, at vi i hvert fald lyttede til det her:
https://www.youtube.com/watch?v=oIus7ychwps
I øvrigt også sjovt, at de originale beovox højtalere i hvert fald i mine ører lød bedre end B&O studiemonitors med en beomaster 5000 spændt for. Det havde jeg ikke regnet med.