"Glemmekassen" fra træf 2024

"Glemmekassen" fra træf 2024

Indlægaf Elway » man 27. maj 2024 14:54

Jeg har en slags thermo-pose/taske med hjem. Lyseblå/-grå og i stof. Der var vist kage i den til træffet. Hvis nogen ikke kan leve uden den, befinder den sig nu hos mig i Aalleren (Aalborg).

IMG_4087.jpeg


- Anders Bjergagers kage-bradepande kom med Kenneth eller Claus hjem.
- Og det samme skete med det store lækre sort-indvendigt-polstrede cover til et-eller-andet - måske tilhørende His067/Frederiks pladerenser/dialyseapparat? :-)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 811
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: "Glemmekassen" fra træf 2024

Indlægaf his067 » man 27. maj 2024 17:18

Elway skrev:- Og det samme skete med det store lækre sort-indvendigt-polstrede cover til et-eller-andet - måske tilhørende His067/Frederiks pladerenser/dialyseapparat? :-)


Den er nu hentet hos Captain Phønix: den nåede lige med til Skotland.
Ved samme lejlighed fandt jeg ud af ad den også kan bruges som et effektivt regnslag..... 8)
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, Ortofon SPU Royal N, (ind imellem: Jubilee) og en masse andre pickupper, NLE22, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør
 
Indlæg: 3844
Tilmeldt: 09 aug 2010
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Re: "Glemmekassen" fra træf 2024

Indlægaf Elway » tors 30. maj 2024 09:19

Ser ud til at jeg selv har glemt noget... måske...

Jeg savner en sort kasket med et lille metal Puma-logo i den ene side. Jeg har nok selv "bortskaffet" den, men hvis nogen har set den, så...
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 811
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: "Glemmekassen" fra træf 2024

Indlægaf KenRas » tors 30. maj 2024 17:26

Elway skrev:Ser ud til at jeg selv har glemt noget... måske...

Jeg savner en sort kasket med et lille metal Puma-logo i den ene side. Jeg har nok selv "bortskaffet" den, men hvis nogen har set den, så...

Jeg har set den :p
Den hænger på knagen i min entre :thumbsup:

Mvh Kenneth
Marantz, Sansui, Akai, Pioneer, Nikko, Thorens, Lenco, Beovox, Inertia, Era, SME med mere...
Brugeravatar
KenRas
 
Indlæg: 1269
Tilmeldt: 09 jan 2019
Geografisk sted: Nær Holbæk
Lokalitet: Søstrup

Re: "Glemmekassen" fra træf 2024

Indlægaf Elway » tors 30. maj 2024 17:54

KenRas skrev:
Elway skrev:Ser ud til at jeg selv har glemt noget... måske...

Jeg savner en sort kasket med et lille metal Puma-logo i den ene side. Jeg har nok selv "bortskaffet" den, men hvis nogen har set den, så...

Jeg har set den :p
Den hænger på knagen i min entre :thumbsup:

Mvh Kenneth


Storartet. Den finder nok mod nordvest en gang. Hvis du ellers er en der går med kasket, kan du overtage den :lol:
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 811
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg


Tilbage til Vintagehifi træf 2024



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster