Vintagehifi.dk træf 2025 - Lokation???

Vintagehifi.dk træf 2025 - Lokation???

Indlægaf KenRas » fre 25. okt 2024 23:27

2025 nærmer sig med hastige skridt og inden længe begynder folk at spørge ind til det.

Undertegnede, Elway og Kaptajnen er frisk på at tage en tørn til, MEN vi kommer indledningsvis til at skulle bruge noget hjælp med at finde en lokation. Traditionen tro skal det jo være i Jylland, alternativt Fyn, i år da vi var på Sjælland her i 2024.

Hvad vi IKKE har brug for er bud som fx. "hvad med en spejderhytte eller et forsamlingshus?

Nej det vi efterlyser fra jer kære forummedlemmer er konkrete bud på steder der kan være velegnede. For jer der deltog i træffet her i 2024 fik I set hvad et typisk forsamlingshus kan byde på af faciliteter. I min optik måtte det gerne være en smule større, selvom det i år fungerede udemærket.

Til når nu du går på jagt efter egnede steder i dit nærområde, kommer der her en tjekliste med stikord til hvad der skal kigges efter. Betragt de angivne størrelser, priser osv. som vejledende.

1. Minimum 2 og gerne 3 rum, hvor det største gerne må være 80-100m2, øvrige rum måske lidt mindre. Prisleje 3000,- til 5000,- for Lørdag og Søndag, evt også Fredag. Tjek gerne akustikken også.

2. Køkkenfaciliteter til opvarming af mad, brygge kaffe/te osv.

3. Parkeringsmuligheder og gerne noget have til evt. overnatning.

4. Tilladelse til at overnatte på stedet indendørs.

5. Lokal catering mulighed for levering af varm mad. Prisleje 80,- til 100,- kroner/kuvert.

Kan vi få nogle af jer til at undersøge lokalområdet for egnede steder vil det være en stor hjælp :thumbsup:

Kender du et måske egnet sted, så kig nærmere på det med udgangspunkt i ovenstående liste. Husk at listen ikke er absolutte krav, men mere en ca. rettesnor med udgangspunkt i dette års træf.

Vi vil se frem at modtage jeres forslag. Kommer du med et forslag vi vælger at bruge, er det ikke ensbetydende med at du nu er en del af styregruppen, men har vi mulighed for at bruge dig i begrænset omfang til visse praktiske ting vil det være en stor hjælp.

Kom med dit bud enten her i tråden eller send en PB til undertegnede.

Med venlig hilsen

Styregruppen = KenRas, Elway og Captain Phoenix
Sansui QRX-7500, Akai AP-420, Akai GX630D-SS, Marantz DS-940 + HD-77

Marantz HD-77, HD-880, 3300/240, 1250, 125, 150, 5220, 6320/SME3009-II/Ortofon Blue
Sansui AU-999, AU-9900, Eight, Tandberg 3002/ELV RV-100, Akai AM-2650
TD-124, Garrard 401, Accuphase T-105
Brugeravatar
KenRas
 
Indlæg: 1319
Tilmeldt: 09 jan 2019
Geografisk sted: Nær Holbæk
Lokalitet: Søstrup

Re: Vintagehifi.dk træf 2025 - Lokation???

Indlægaf ferr31 » lør 26. okt 2024 05:26

Jeg/vi har før afholdt træffet, på Trentemølle, hvor jeg synes det fungerede godt.
Jeg kan ikke lige se hvad det koster, men der er mere eller mindre alle de faciliteter
der efterlyses :p
https://trente.dk/trentemolle-faciliteterne/
Mvh.
Nils
Brugeravatar
ferr31
 
Indlæg: 982
Tilmeldt: 09 jan 2011
Geografisk sted: Østfyn
Lokalitet: Nyborg


Tilbage til Vintagehifi træf 2025



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster