Udgangspunkt "tom" Pas 3X....
Pas 3X fuglerede mindre end halvt færdig....kun bagside af front med vol. - bal. - tone. - loudn. - afbr. - osv
Fandt noget 0,5 kvadrat (0,8 mm diam.) stiv monteringsledning i farverne rød, blå, grøn og sort fra Elektronik Lavpris
Desværre viste det sig at den røde farve var leveret i 0,4 mm diameter. Jeg skrev til Elektronik Lavpris:
Til Direktør Peter K. Sørensen,
Elektronik Lavpris Aps.
Bredskiftevej 16
8210 Aarhus V
Danmark
Som jeg tidligere skrev til dig:
Hej Lavpris Elektronik
På ordre nr. 455121 og faktura nr. 319856 bestilte jeg d. 12. dec 2024: 5 meter rød, 5 meter grøn og 7 meter sort 0,5 # kvadrat stiv monteringstråd.
Jeg undersøgte kun den grønne tråd ved modtagelsen , og den grønne og den sorte monteringstråd er 0,8mm tyk som bestilt, men den røde tråd
måler kun 0,4mm . Jeg har taget et foto. Se vedhæftede jpg af trådtykkelsen.
Vil I venligst sende 5 meter rød stiv monteringstråd med tykkelsen 0,8mm varenummer 136-298 ?
Skal jeg sende de 5 meter rød tråd på 0,4mm, retur?
Jeg tilbød at betale for forsendelsen, hvis de ville lægge det rigtige varenummer 136-298 i en pose, plus det at jeg købte et par stumper mere.
Uanset hvad jeg skriver, svarer Direktør Peter Sørensen ikke på mine henvendelser, og når jeg forsøger at ringe på Peter Sørensen's telefon nummer bliver der lagt på??
Det er jo ikke fordi de stumper ledninger koster penge, det er virkelig lavpris, men jeg skal sørme bruge den ledning
Elektronik Lavpris ignorerer alle mine henvendelser

...må jeg spørge om andre har oplevet tilsvarende?
I min sidste henvendelse skrev jeg, at det vil være vanskeligt at anbefale andre at købe elektronik stumper fra Elektronik Lavpris, når de ikke svarer på kundernes henvendelser.
Helt mærkelig forretning synes jeg
Mvh Kim
Edit: et sidste forsøg...jeg har bestilt én gang 5 meter rød ledning varenummer 136-298 mere
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.