Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf dfms » man 31. dec 2012 08:25

Strandvaskeren skrev:Det er selvfølgelig skæggest hvis det er vintage hele vejen, men jeg er sgutte "religiøs"..


Så ganske enig :thumbsup:. Det er også sjovt/spændende at høre gamle forstærker og højtaler, gengive "moderne" lyd-kilder.
Og skal det være vintage så er 25 år gammel, for moderne for mig.
Stereophonic sound, PERSPECTA SOUND and DOLBY STEREO are here to stay !
Bofa Todd-AO Rack: 6stk. V40 - 3stk. V15 - 2stk. V60 og 2x6stk. Magnet-toneforforstærker.
Brugeravatar
dfms
 
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 17 feb 2011
Geografisk sted: Vestpå
Lokalitet: Esbjerg

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf vinyl » man 31. dec 2012 09:16

Tak til dem der har taget initativet og vil påtage sig alle de praktiske udfordringer, jeg glæder mig..

Godt nytår
Vinyl :OLO:
vinyl
Fritids Branchemedlem
 
Indlæg: 325
Tilmeldt: 08 mar 2011
Geografisk sted: Sydøstjylland
Lokalitet: Egtved

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf LarsW » man 31. dec 2012 11:18

Et stort ønske om et Godt Nytår til jer alle og jeres familie ønskes af undertegnede.
Håber på at i kommer godt ind i det nye år og jeg glæder rigtig meget til det kommende
Vintagetræf i Hillerød, med medbragt donation som er jeg ved at få samlet sammen til, samt for at
møde en masse dejlig mennesker fra dette forum med fælles interesse.

Godt Nytår :ER: :OLO:

Mvh.
LarsW
Div. i Kenwood, Sansui, Denon + en større samling Elcaset Sony m. bånd , remote m.m.
Brugeravatar
LarsW
 
Indlæg: 520
Tilmeldt: 28 feb 2011
Geografisk sted: Glostrup
Lokalitet: Glostrup

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf NikonSP » man 31. dec 2012 12:31

Så har jeg også lavet min tilmelding og glæder mig ligesom alle andre til en super nørde
dag og til at møde alle jer andre om vores fælles passion.

Godt Nytår til alle
og pas nu godt på fingrene :QQS:

Venlig hilsen
Harvey
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .
Brugeravatar
NikonSP
 
Indlæg: 834
Tilmeldt: 15 maj 2010
Geografisk sted: Jylland
Lokalitet: Herning

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf sommer » tors 3. jan 2013 21:00

Hej til alle og specielt til arrangørgruppen!
Er nu tilmeldt og glæder mig allerede til at komme hjem til min fødeby og høre vintagehifi :p
Super arbejde til gruppen - godt initiativ :OLO:

Mvh
Sommer
sommer
 
Indlæg: 281
Tilmeldt: 27 feb 2011
Geografisk sted: København
Lokalitet: København

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf mickr » fre 4. jan 2013 12:59

Jeg kommer (nok desværre uden 0mega, der skal have en ski på), og medbringer 20 liter håndbrygget øl, med et vintagetwist. Samkørsel fra Århus med andre, der vil overnatte? og hvad skal vi brygge til jer: Rød Tuborg- klon? Kom gerne med forslag...
Brugeravatar
mickr
 
Indlæg: 390
Tilmeldt: 01 feb 2012
Lokalitet: Århus

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf Captain Phoenix » fre 4. jan 2013 13:57

mickr skrev:...medbringer 20 liter håndbrygget øl, med et vintagetwist...

Fremragende!!! :OLO:
Forslag til "stil": Med alderen synes jeg at blive stadig gladere for øl med en god bitterhed (frem for min "ungdoms" præference for mere søde øl). Det betyder vel så at jeg vil foreslå øl med en vis, gråsprængt bitterhed - men tager med glæde imod hvad det ender med.
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2577
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf mickr » lør 5. jan 2013 02:55

Man kunne jo altid brygge en ekstrahumlet IPA, der vil gøre sig godt til britisk hifi. Med "samkørsel" mener jeg: Nogen der vil give en århusianer med tre kasser øl et lift? Bidrager gerne til transportudgifterne...
Brugeravatar
mickr
 
Indlæg: 390
Tilmeldt: 01 feb 2012
Lokalitet: Århus

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf Boptilyoudrop » fre 11. jan 2013 21:31

Lykkens dag for mig. Fik byttet min weekendvagt, tak til en skøn kollega!! Glæder mig som en bette knejt før jul, især til at opleve OB'erne. Jeg må jo indrømme at mine egne eksperimenter ikke førte til noget brugbart.

Jeg medtager en flok små philips fuldtoner som jeg har eksperimenteret med, passende til f.eks. minihorn. Jeg har fået dem fra bla. Gottschalck, så de er til ren videreforæring hvis nogen vil prøve. Ville der være interesse i nogle kasser med plader fra vores lille lokale foreningsbårne vinylbiks: http://vinylen.dk/wp/?
Boptilyoudrop
 
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 maj 2010
Geografisk sted: Sy'fyn, græs mellem tæer, vand mellem øer og solen foroven
Lokalitet: Faaborg opland

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf kbekke » fre 11. jan 2013 21:46

Boptilyoudrop skrev:Lykkens dag for mig. Fik byttet min weekendvagt, tak til en skøn kollega!! Glæder mig som en bette knejt før jul, især til at opleve OB'erne. Jeg må jo indrømme at mine egne eksperimenter ikke førte til noget brugbart.

Jeg medtager en flok små philips fuldtoner som jeg har eksperimenteret med, passende til f.eks. minihorn. Jeg har fået dem fra bla. Gottschalck, så de er til ren videreforæring hvis nogen vil prøve. Ville der være interesse i nogle kasser med plader fra vores lille lokale foreningsbårne vinylbiks: http://vinylen.dk/wp/?


Fedt nok og tag gerne et par kasser med for min skyld. Lov mig blot, at den der "Super Session" med Kooper, Bloomberg og Stills er mærket "Reserveret - kbekke".

:cool1:
Senest rettet af kbekke fre 11. jan 2013 23:48, rettet i alt 1 gang.
Ornithology
Brugeravatar
kbekke
 
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 27 jul 2011
Lokalitet: Vejle

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf X-ray » fre 11. jan 2013 23:29

Boptilyoudrop skrev:Lykkens dag for mig. Fik byttet min weekendvagt, tak til.....

Skide godt Bop.... - alt andet havde også været smadder ærgerligt :!:
God idé med nogle plader til salg.... du må gerne sætte Clapton's Unplugged fra til mig ;)

Hilsen X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Brugeravatar
X-ray
 
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 22 apr 2010
Geografisk sted: Vestegnen.
Lokalitet: Ejby - Down Town

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf mickr » fre 11. jan 2013 23:48

Boptilyoudrop skrev:Lykkens dag for mig. Fik byttet min weekendvagt, tak til en skøn kollega!! Glæder mig som en bette knejt før jul, især til at opleve OB'erne. Jeg må jo indrømme at mine egne eksperimenter ikke førte til noget brugbart.

Jeg medtager en flok små philips fuldtoner som jeg har eksperimenteret med, passende til f.eks. minihorn. Jeg har fået dem fra bla. Gottschalck, så de er til ren videreforæring hvis nogen vil prøve. Ville der være interesse i nogle kasser med plader fra vores lille lokale foreningsbårne vinylbiks: http://vinylen.dk/wp/?


Fedt Leif :thumbsup:
Brugeravatar
mickr
 
Indlæg: 390
Tilmeldt: 01 feb 2012
Lokalitet: Århus

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf Captain Phoenix » fre 11. jan 2013 23:59

Boptilyoudrop skrev:Ville der være interesse i nogle kasser med plader fra vores lille lokale foreningsbårne vinylbiks: http://vinylen.dk/wp/?

Ja, ja - gør endelig det! Og super du kan komme :cool1:
I det hele taget synes jeg bare man skal tage det med, som man gerne vil sælge (eller give) videre - LP'er, CD'er, løsdele og apparater mv.
Der er borde, så man kan have sine ting lidt samlet og præsentere dem.
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2577
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf Boptilyoudrop » lør 12. jan 2013 16:47

Tak for det. Jeg syntes at det var mere ordenligt at spørge først. Vi er ikke rigtigt kommercielle, idet forretningen er drevet af en forening, naturligvis med frivillige og ulønnede, men det er jo stadig en forretning. Glæder mig også til se (forhåbentligt smage) hvad det er for noget mikrobryg Michael har gang i, hvis jeg kender ham ret, så kan vi sikkert risikere noget kraftfuldt med chili i :lol:
Just bring it on Billede
Boptilyoudrop
 
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 maj 2010
Geografisk sted: Sy'fyn, græs mellem tæer, vand mellem øer og solen foroven
Lokalitet: Faaborg opland

Re: Vintagehifi-træf 2013 - Program mv.

Indlægaf X-ray » man 14. jan 2013 10:16

Syntes ikke, at så mange har meldt ind.... at de rigtig gerne vil stille op i Salen med deres perler af vintage-grej!
Hermed opfordring til dette... :thumbsup:

Selv kan jeg godt samle et bord-fuld af primært Tandberg setup og så min TRIO receiver.
I OB-kategorien medbringes et sæt lignende PQR's - men med 8" Tandberg fuldtone eller coaxial fra midt 50" :!:

For egen regning - skal især "Ehapa" opfordres til at vise frem/stille op!

Go' dag til alle - Hilsen X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Brugeravatar
X-ray
 
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 22 apr 2010
Geografisk sted: Vestegnen.
Lokalitet: Ejby - Down Town

ForegåendeNæste

Tilbage til Vintagehifi træf 2013



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster