Side 2 af 3

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 20 apr 2026, 21:46
af bjerager
Kom og leg...

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 21 apr 2026, 10:56
af Elway
Ja, vi er på 33 i skrivende stund, så der er plads til flere, herunder forummedlem-gæster :-)

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 21 apr 2026, 21:15
af pqrannes
KenRas skrev: 17 apr 2026, 09:42 Der er stadig plads til mange flere…
Kunne det ikke være en ide at dele deltagerlisten, så man kan se, hvem der kommer?

PQR

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 21 apr 2026, 23:25
af Fredmarantz
Jeg har fjernet Legore's ellers gode og velmente indlæg/link, som var en positiv reaktion på PQR's forespørgsel - idet linket, som i øvrigt kan tilgå's fra en ikke - indlogget position, ikke alene oplyser vore brugernavne, men også vore "civile" navne, hvilket bl.a. jeg finder lidt uheldigt.

Linket kan måske med fordel lægges et sted, hvor det i det mindste kræver, at man er logget ind, tænker jeg.

Venligst
freddy

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 23 apr 2026, 08:13
af Elway
Vi har tidligere skrevet en aktuel deltagerliste i en tråd som denne - bla i fjor.

Det gør jeg gerne i løbet af de næste par dage. Men kun forumnavn - ikke mere. Vi er pt på 33 tilmeldte, så hjælp gerne med at trække flere med - vi har pladsen!

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 23 apr 2026, 08:24
af Elway
Aktuel deltagerliste (opdateret 28 maj)

Elway
Dan63
KenRas
Captain Phoenix
Bjerager
No Quarter
Highfive
KlausM
HrAndersen
Ferr31
Cinemad
Rumpenissen
Jenspp00
Hasse Jakobsen
Kbekke
Helikon + gæst
Pqrannes
Tophøj
Legore
Dela
Smoelfen
Sej
X-ray
Helmer
KJ2005
Fensten
CPD
NikonSP (afbud)
LPDAL
Hackenberg
Klarskov
Ehapa
Gottschalck
Baek47
Mcs_5
TCTLA
Vagten + gæst
AnalogBo

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 24 apr 2026, 20:35
af bjerager
Kom og leg....

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 30 apr 2026, 08:08
af Elway
Så er vi på 36 - og deltagerlisten lidt længere oppe er nu opdateret med de senest tilkomne.

Der er plads til flere - så tag en ven under armen og kom til træf i "klubhuset" :lol:

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 30 apr 2026, 18:13
af MAJ
Jeg ville gerne, men jeg skal desværre arbejde den weekend…

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 25 maj 2026, 15:56
af Elway
nå, ja - man kan - med lidt god vilje - nå at melde sig til endnu. Giv mig i så fald dog lige et ping på PB (personlig besked).

Skal vi sige at tilmelding er åben til torsdag kl 20.00? :p

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 27 maj 2026, 22:45
af NikonSP
Hej alle

Jeg er desværre nødt til at melde fra til træffet :'(

Sagen er, at min kone har fået et helt nyt knæ for 14 dage side og selv om operationen
gik fint og det også er gået fin fremad i helingsprocessen, så er det stadig ikke tid til,
at jeg kan være væk fra hende i så lang tid, som det er nødvendigt i forbindelse med
træffet. Så det må for mit vedkommende blive næste år - håber jeg.

I ønskes alle et fantastisk træk, - mens jeg er pænt misundelig :lol:

Mange hi-fi hilsner
Harvey

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 28 maj 2026, 06:28
af Captain Phoenix
NikonSP skrev: 27 maj 2026, 22:45 Hej alle

Jeg er desværre nødt til at melde fra til træffet :'(
Nej hvor ærgerligt, Harvey - men jo helt forståeligt.
Vi vil savne dig og håber vi ses næste gang.
Ønsk god bedring!

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 28 maj 2026, 08:49
af Elway
NikonSP skrev: 27 maj 2026, 22:45 Hej alle

Jeg er desværre nødt til at melde fra til træffet :'(

Sagen er, at min kone har fået et helt nyt knæ for 14 dage side og selv om operationen
gik fint og det også er gået fin fremad i helingsprocessen, så er det stadig ikke tid til,
at jeg kan være væk fra hende i så lang tid, som det er nødvendigt i forbindelse med
træffet. Så det må for mit vedkommende blive næste år - håber jeg.

I ønskes alle et fantastisk træk, - mens jeg er pænt misundelig :lol:

Mange hi-fi hilsner
Harvey
Det var sørme ærgerligt - men godt at din kone har dig! - Jeg tror at vi måske har en kandidat til at overtage "aftensmads-delen" af din tilmelding. I så fald kan vi give dig den del af betalingen tilbage. Jeg kontakter dig over PB og så ser vi om det kan falde på plads.

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 28 maj 2026, 09:01
af NikonSP
Hej Morten

Det er ligegyldigt med pengene, dem donerer jeg gerne til træffet, alternativt til køb af kage, beløbet skulle vel kunne rette lidt op på udvalget på kagebordet :Thumpsup:

Vh/
Harvey

Tilmelding til VintageHifi Træf 2026

: 28 maj 2026, 12:11
af Elway
NikonSP skrev: 28 maj 2026, 09:01 Hej Morten

Det er ligegyldigt med pengene, dem donerer jeg gerne til træffet, alternativt til køb af kage, beløbet skulle vel kunne rette lidt op på udvalget på kagebordet :Thumpsup:

Vh/
Harvey
Formidabelt Harvey - stærkt at levere kage uden at være der - fuld vintage-karma-kredit! Vi køber lidt kage på dine vegne!