Hej. Er der nogen der ved om hvorfor de to basser i en CX100 ikke har det samme no. (848073/848074)
Spørgsmålet kommer af, at når man se på diagrammet til CX100 så har de hver deres placering. Men de er kaste i vilkårlig, både plassering fysik og diagram messing.
Også lige i CX50 skal det værre 848073 efter diagrammet. Men jeg har set dem med 848074 også.
Og ja jeg ved godt der er en del der er lavet nye kanter på. Som kan værre årsagen til bytteriet.
Men jeg har også set det på nogen der er helt sikket aldrig har været pillet i.
Beovox CX 50/100
- Hackenberg
- Lokalitet: Gilleleje
- Geografisk sted: Nordsjælland
Beovox CX 50/100
Det er vist noget med at den ene har gennemboret polstykke.
Med venlig hilsen, Claus.
-
- Lokalitet: Randers
Beovox CX 50/100
Hej Claus.
Har lige kigget. Det har du rat i 848073 har gennemboret polstykke.
Men hvorfor har de bare blandet dem. (ryste posen) har haft et sæt hvor der sad 848074 i den ene og 848073 i den anden af CX100
Har lige kigget. Det har du rat i 848073 har gennemboret polstykke.
Men hvorfor har de bare blandet dem. (ryste posen) har haft et sæt hvor der sad 848074 i den ene og 848073 i den anden af CX100
MVH J Green
-
- Lokalitet: Aarhus
Beovox CX 50/100
Jeg har renoveret rigtig mange af CX100 og CX50, og er rendt over et par stykker hvor en tidligere renovering har bestået i at man satte nye enheder i, men alle med samme nummer og uden hul i polstykket.
Jeg har også en enkelt C75 hvor den nederste enhed, med hullet, var skiftet til en nyere uden hul.
Skumkanterne smuldrer jo med jævne mellemrum, så der er rige muligheder for at enhederne kan være forbyttet gennem tiden.
Gummikanterne fra Audiofriends kan anbefales.
Den med hullet i polstykket skal sidde nederst og have den orange og gule ledning. Der er mange varianter af enhederne, og også af delefiltre i C75
Jeg har også en enkelt C75 hvor den nederste enhed, med hullet, var skiftet til en nyere uden hul.
Skumkanterne smuldrer jo med jævne mellemrum, så der er rige muligheder for at enhederne kan være forbyttet gennem tiden.
Gummikanterne fra Audiofriends kan anbefales.
Den med hullet i polstykket skal sidde nederst og have den orange og gule ledning. Der er mange varianter af enhederne, og også af delefiltre i C75

Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.