Nogen her på forum som kender til Philips AD 9710/M8
Mvh. Palle.
Philips
- vericon
- Lokalitet: 6280 Kogsbøl
- Geografisk sted: Ydre Udkantsdanmark
Philips
Hej
Fornuftig vintage fuldtone
Har det fint i et sæt High Fidelity " Gulvhorn" (kaldet horn - er det vel knap nok )
Mvh.
Hans Jørn
Fornuftig vintage fuldtone
Har det fint i et sæt High Fidelity " Gulvhorn" (kaldet horn - er det vel knap nok )
Mvh.
Hans Jørn
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
- Tonni
- Lokalitet: Dalbyover
- Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Philips
Dine er de "nye" 9710'ere med keramisk magnet, hvor dem vericon viser er de gamle med AlNiCo magneter.
De enheder blev produceret i over tyve år, og selvfølgelig i forskellige ændrede udgaver.
De spiller i øvrigt dejligt besnærende i et ACE horn! - Mener tegningerne er et eller andet sted her på siden...
De enheder blev produceret i over tyve år, og selvfølgelig i forskellige ændrede udgaver.
De spiller i øvrigt dejligt besnærende i et ACE horn! - Mener tegningerne er et eller andet sted her på siden...
Bare det GLØDER!!!
-
- Lokalitet: Østfyn
Philips
Jeg har mange tegninger til forskellige horn, også Ace horn. Mener jeg har set nogle Ace horn hvor der var en enhed både i top og på front og hvis jeg husker rigtigt bliver det nok dem. Jeg har 8 enheder, så det er ikke noget problem.
- DrBoar
- Lokalitet: Sverige
- Kontakt:
Philips
Jag har provat 9710 i både horn och kvartsvågspipor och de funkar bra i kvartsvågspipor. Diskanthöjningen i 9710 gör att de låter bäst om elementen är riktade uppåt eller eller bakåt. Decca corner horn (som är kvartsvågspipor) låter riktigt bra. Golvhornen vidareutvecklades i Sverige så förbättrades de ytterligare.