Imponerende båndmaskinpark - kan der siges lidt mere om den? - jeg kan se et par Nagra (herunder den fine storbåndsmaskine - som vist engang også var med på Hald). Desuden Lyrec- 2"- mangesporsmaskine - En skøn A-80 (Studer) og en fin Revox A700 - en G36 - og en Tandberg (er det en 10X?)var noget af det sat til at spille? Det er jo i det store hele "dream-machines" - hvis man selv kan vedligeholde dem eller kender nogen, der kan.
Jeg var desværre forhindret i at komme i år. Suk!
Det lyder til at det igen blev et rigtigt hyggeligt træf!
Dervar bl.a. godt nok nogle højtalere jeg gerne ville have hørt, men....
Mvh Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Hej Dan
vi prøver igen til næste år men der bliver det et efterårs / vinter træf så håber vi det kan hjælpe lidt
så vi får nogle flere gæster for det var desvære lidt tyndt i år men ja det var super hyggeligt som det plejer at være
Det ser ud til, at jeg hellere må komme til Odense næste år...
Det var ikke den Nagra T, der var med på Hald sidste år, der var i Odense. Den fra Hald var min, men denne her ser ud til at være samme model; godt at vide, at der er flere af dem derude... Den anden Nagra er en 4.2.
dela skrev:
Det var ikke den Nagra T, der var med på Hald sidste år, der var i Odense. Den fra Hald var min, men denne her ser ud til at være samme model; godt at vide, at der er flere af dem derude...
Den er jo alvorligt sjælden. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad den måtte have kostet i sin tid
Fredmarantz skrev:Imponerende båndmaskinpark - kan der siges lidt mere om den? - jeg kan se et par Nagra (herunder den fine storbåndsmaskine - som vist engang også var med på Hald). Desuden Lyrec- 2"- mangesporsmaskine - En skøn A-80 (Studer) og en fin Revox A700 - en G36 - og en Tandberg (er det en 10X?)var noget af det sat til at spille? Det er jo i det store hele "dream-machines" - hvis man selv kan vedligeholde dem eller kender nogen, der kan.
dela skrev:
Det var ikke den Nagra T, der var med på Hald sidste år, der var i Odense. Den fra Hald var min, men denne her ser ud til at være samme model; godt at vide, at der er flere af dem derude...
Den er jo alvorligt sjælden. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad den måtte have kostet i sin tid
Vh
Freddy
Det er så rimeligt let at svare på: I 1986 kostede en veludstyret Nagra T den beskedne sum af 138.000,-
I nutidspenge giver det (ifølge en online inflationsomregner) ca. 265.000,- så den var bestemt ikke billig...
Nagra T faktura.jpg
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.