Akai am 2600 vu pære
- trikker
- Lokalitet: Viborg
- Geografisk sted: Foran højtalerne
Re: Akai am 2600 vu pære
Det gør jeg også - men først i week enden. der skal ligesom tages lidt tilløb, da anlægget er sat ind i en reol og ikke lige er til at tage ud. 

- trikker
YYYEEESS - det var bare pæren som var sprunget. Altså i Akaien og ikke i mig.
Mange mange tak for jeres input. og tak for linket. Nu skal der bare bestilles.
God søndag aften til jer.
-
- Redaktør
- Lokalitet: Herning
Jamen dét er jo fint - så er det til at overse.trikker skrev:YYYEEESS - det var bare pæren som var sprunget. Altså i Akaien og ikke i mig.

Du kunne dog lige tjekke om sikringen sidder i 220V-føringen eller 240V-føringen i sikringskomplekset bagtil. Den skal helst sidde i 240V-kredsen hvis du vil undgå at skifte pæren igen foreløbig.
Vh
Freddy
- trikker
Det glemte jeg at skrive.
I sikrings komplekset i min maskine, er der 4 sikringsafgange, og der sidder sikringer i dem alle. Så det med at flyttet en til en-anden er ikke en mulighed.
I sikrings komplekset i min maskine, er der 4 sikringsafgange, og der sidder sikringer i dem alle. Så det med at flyttet en til en-anden er ikke en mulighed.
-
- Lokalitet: midtfyn
Jeg gjorde det samme på en Nikko 890 - her var der en ledning fri på trafoens primærside, som ganske enkelt skulle kobles på i stedet for 220v ledning. En måde man kan sikre forskellen, er at ohme dem begge ( frakoblet ) i forhold til nulledning, de ekstra vindinger betyder typisk lidt højere værdi. Dette blot min erfaring.Så det med at flyttet en til en-anden er ikke en mulighed.

Mvh. Carsten