msg1979 skrev:Det blev til en Rega Planet første udgave!
Fik en til en god pris.
Hvad jeg har kunne læse mig til har den den tilbagelænnede analog agtige lyd med en god mellemtone. Så de næste par uger må vise om den er jobbet værdigt :)
Den er fed, ihvertfald visuelt. Tillykke med den! Var det ikke Edge, der også havde/har een?
msg1979 skrev:Det blev til en Rega Planet første udgave!
Fik en til en god pris.
Hvad jeg har kunne læse mig til har den den tilbagelænnede analog agtige lyd med en god mellemtone. Så de næste par uger må vise om den er jobbet værdigt :)
Den er fed, ihvertfald visuelt. Tillykke med den! Var det ikke Edge, der også havde/har een?
Aner det ikke :)
Men fed ser den ud og lover godt hvad jeg kan læse mig til, men egne indtryk er klart at foretrække
En makker der boede 50meter fra sælger hentede den her til aften på Nørrebro. Får den hjem søndag :)
The Sony CDP 750/950 are some great (cheap) players even if their chassis and cabinet are of thin plastic.
With some bitumen and lead you can stabilize the drawer that jiggles in operation
and the base and sides of the unit.
There is a little damping pad stuck under the metal lid to give you an idea what to look for.
Here my 750 is shown rebuilt by Maurizio from Italy! https://maoaudiolab.blogspot.com/2019/0 ... 2614276814
Excellent !