fler-spors optagere.
-
- Lokalitet: Horsens.
Re: fler-spors optagere.
ja jeg har osse en R8, men den fungerer ikke, jeg ggår og prøver på at samle mig mod til at skille den ad :/
the green 9 skrev:ja jeg har osse en R8, men den fungerer ikke, jeg ggår og prøver på at samle mig mod til at skille den ad :/
Den bedste måde at skille dem ad på, er en schredder ............ sorry, men de Fostex er ikke værd
at ofre tid på.
-
jeg havde min i 10 år før den gik i udu, så jeg har skam langt fra givet op :)
- eggers
- Lokalitet: København
- Geografisk sted: København
Så er der jo også liiiiiiiige en Nagra D. Digital 4-spors spolebåndoptager. 24 bit, 96kHz jo jo, det er sager det her:
http://www.nagraaudio.com/pro/pages/pro ... ra_dII.php
http://www.nagraaudio.com/pro/pages/pro ... ra_dII.php
Snell A/III, Audio Research SP-10 rev. 6, Pass Labs X250, Berkeley Audio Design Alpha DAC, Musical Life Symphony Mk. III, SME 312, Ortofon Rohmann, SME 3012 II, Denon DL-103, Shelter 501 Mk. II, Lenco L75, Mørch GS6, Thorens TD-125 LB, Technics SL-1210.
-
hahaha, den msøre orker jeg slet ikke at læse, men det virker mig ski en anelse fjollet.
-
- Lokalitet: Frederiksberg
Jeg har en Nagra D, og det er et fantastisk apparat. Eneste irritationsmoment er, at den er afhængig af et indbygget 13,2 V PAG videobatteri. En gammel NiCd-sag, som lige kan svinges op på 1% ladning, så når man skal starte Nagraen, skal den lige lade ca. 30 min. først. Men når den kører, så kører den bare, og den lyder himmelsk.
-
- Udelukket fra forummet
- Lokalitet: Allerød
Kan du ikke lave en "trafo omvej" finde en anden 13,2 strømforsyning og så "gå ind" efter batteriet?
Har selv en Nagra 4 stereo - den kører såvel på strømforsyngng som på et ugudeligt antal batterier (6 af de store)
En af mine venner var i mange år radiojournalist - han taler stadig om sin trætte ryg af den der Nagra og de mange batterier han for en sikkerheds skyld altid slæbte rundt på - selvom der i regelen var adgang til 220 volt.
Med hilsen Torben
Har selv en Nagra 4 stereo - den kører såvel på strømforsyngng som på et ugudeligt antal batterier (6 af de store)
En af mine venner var i mange år radiojournalist - han taler stadig om sin trætte ryg af den der Nagra og de mange batterier han for en sikkerheds skyld altid slæbte rundt på - selvom der i regelen var adgang til 220 volt.
Med hilsen Torben
- Tube mania
- Lokalitet: Horsens området
- Geografisk sted: Øst Jylland
Mon ikke man kan skille pakken ad så man kunne komme til at skifte cellerne....det har jeg gjort mange mange ved gammelt video udstyr?
Luxman SQ38-DUAL CS5000-McIntosh- AMT1 -Altec Lansing model 19- Rectiliniar High Boy-Arena HT25
If your amp not damp turn the volume up a bit more..
.
If your amp not damp turn the volume up a bit more..
.