Fredmarantz skrev:hhv i Herning ca. 1 km fra min bopæl og i Oslo - har jævnlig adgang til at høre den i Herning - Jeg hørte den første gang i 1979 og har inden for de seneste par år hørt den flere gange.
Vh Freddy
Det er ikke så tosset, kan ikke forstå du ligefrem synes de lyder forfærdeligt, men heldigvis at vi ikke oplever lyden på samme måde
PS. der kan sikkert skrives store tykke bøger om hvad jeg ikke kan forstå
Køber oplyser ikke noget om sig selv - lidt ubehageligt at skrive til folk man har en højtaler til en kvart mill stående ...
Men de sæt der rent faktisk er blevet solgt de sidste par år, er gået for omkring 50.000kr og altså temmelig langt fra 250.000 (kvart mill). Enhederne kan jo købes for menneskepenge og tegninger ligger tilgængelige på nettet. En tømrer/snedker kan lave sådan et sæt uden vanskeligheder. Ikke helt billigt med teak finer, men pianolakeret MDF er også en mulighed. De kunne faktisk købes sådan oprindeligt. Det hed dengang China laquer, da kineserne i flere hundrede år har været glade for blank sort og dygtige til at lave det. Desuden er det som Fred siger. De er flotte, men skal have et andet sæt HT hvis der skal høres god musik i Hifi kvalitet MvH Verner
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
Jah prisen ligger til den pæne side, det kan vi godt blive enig om, nu det heller ikke mig som har dem tilsalg, men ville bare forhøre mig, for en bekendts vejne