Hvilke spændinger skal den have? Jeg har en laboratorieforsyning der kan give op til 300V ved 120mA hvis den skal prøves af før bygning af strømforsyning...

Tak (forsinket, har været nærmest elfridags hus-offline hele weekenden), Tonni for det og tilbuddet om passende strøm.Tonni skrev:Tillykke med den Peter! Den skal nok blive spændende at få gang i...
Hvilke spændinger skal den have? Jeg har en laboratorieforsyning der kan give op til 300V ved 120mA hvis den skal prøves af før bygning af strømforsyning...
Tak for det. Der er da lidt at arbejde med. Umiddelbart kan jeg bedst li' ideen om rørbaseret strømforsyning.his067 skrev:Du kan jo måske tage lidt inspiration fra STA 25's strømforsyning. Den er meget simpel: 370VDC og 6.3VAC. Minus til ben 2, 370 VDC til ben 6, og 6.3VAC til ben 8 og ben 1. Og så en drosselspole i højspændingen...
Jeg lavede selv sådan en for mange år siden til min egen SC22 (som siden blev stjålet fra min ex-kone under en husrenovation). Det var ikke særligt svært.... Her er den med rør-ensretnng
Den er i alt fald anderledes bestykket mht. rør (ecl82 vs. RCA 6973 i udgangen) og så har den vist et ry for at lyde dårligt. Der er ikke meget info om den på nettet og slet ikke noget diagram.Gottschalck skrev:Gad vide, hvad forskellen er i forhold til 601?
Du er altid meget velkommen, Tonni.Tonni skrev:Peter må jeg true med et besøg? :D
Og du må ikke glemme at gøre dem WAF venlige også.pqrannes skrev:Fortsættelse herfra: http://vintagehifi.dk/forum/viewtopic.p ... 503#p99503
Du er altid meget velkommen, Tonni.Tonni skrev:Peter må jeg true med et besøg? :D
Måske når jeg at få bygget ét eller endda to store kabinetter til 12, 14, 15 tommer enheder inden du kommer forbi; jeg skal bare ha' besluttet hvilket kabinet, der passer bedst til 12''Isophon Orchester, Klangfilm KL L405 (14''), Goodman 15'' Audiom og Aqrannes Beyma XT15. Kun ét ved jeg; de skal være store.
PQR
Den slags problemer har vi ikke her. Man har sine egne 45 kvm.Elektronik skrev: Og du må ikke glemme at gøre dem WAF venlige også.Ellers kommer fruen og truer dig med alt muligt.