Lidt om forskellig musiksmag.
- Tonni
- Lokalitet: Dalbyover
- Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Re: Lidt om forskellig musiksmag.
Kan i øvrigt fortælle at "Head entrance" oprindeligt var tænkt presset i et endnu mindre oplag. Men at ordren blev udvidet, grundet forhåndsbestillinger...
Bare det GLØDER!!!
-
- Lokalitet: Aarhus
Re: Lidt om forskellig musiksmag.
Hvis jeg skulle liste lidt nyere kunstnere op, som jeg med glæde lytter til:
Gregory Porter, Diana Krall, Snarky Puppy, Maroon 5, John Mayer, John Mayer Trio, Jack Johnson, London Grammar , Tim Christensen, Vestbo Trio, Charlie Hunter, Frank Ocean, Ed Sheeran, Ibrahim Electric, Ed Sheeran, Brad Paisley , Daft Punk, Joe Robinson, Sam Smith (i små bidder), Tame Impala, Ole Børud, Adele, Justin Timberlake og Ben Harper - for at nævne et par stykker.
Min musiksmag er virkelig bred - men fælles for dem alle (med et par undtagelser) er, at de kan noget med et instrument
Gregory Porter, Diana Krall, Snarky Puppy, Maroon 5, John Mayer, John Mayer Trio, Jack Johnson, London Grammar , Tim Christensen, Vestbo Trio, Charlie Hunter, Frank Ocean, Ed Sheeran, Ibrahim Electric, Ed Sheeran, Brad Paisley , Daft Punk, Joe Robinson, Sam Smith (i små bidder), Tame Impala, Ole Børud, Adele, Justin Timberlake og Ben Harper - for at nævne et par stykker.
Min musiksmag er virkelig bred - men fælles for dem alle (med et par undtagelser) er, at de kan noget med et instrument

Glad ejer af TD 124/3009r arm