Hidtil har vi kunnet komme ind med tingene fra tidligere på formiddagen - måske 09.30? - og så går vi og stiller op hilser pænt på hinanden - tuner ind - sætter sammen - prøvespiller - drikker kaffe - får det til at se pænt ud og alt det dér. Rigtig hyggeligt!!!.
Der er borde på stedet - nogle, som ligner dem, som vi typisk sad ved i skolen - nogle er rektangulære og andre er single/kvadratiske - lidt spinkle at se på, men de kan snildt holde selv en SX-1980'er. Man kan køre i bil lige hen til indgange, så tingene skal "bare" løftes/bringes op på 1. sal, hvor det går løs. Man kan sikkert også, hvis man har pladsen i bilen, medbringe nogle stands til højttalere og øvrigt udstyr....hvis man foretrækker det.
Fredmarantz skrev:Hidtil har vi kunnet komme ind med tingene fra tidligere på formiddagen - måske 09.30? - og så går vi og stiller op hilser pænt på hinanden - tuner ind - sætter sammen - prøvespiller - drikker kaffe - får det til at se pænt ud og alt det dér. Rigtig hyggeligt!!!.
Der er borde på stedet - nogle, som ligner dem, som vi typisk sad ved i skolen - nogle er rektangulære og andre er single/kvadratiske - lidt spinkle at se på, men de kan snildt holde selv en SX-1980'er. Man kan køre i bil lige hen til indgange, så tingene skal "bare" løftes/bringes op på 1. sal, hvor det går løs. Man kan sikkert også, hvis man har pladsen i bilen, medbringe nogle stands til højttalere og øvrigt udstyr....hvis man foretrækker det.
Vh Freddy
Lige det der kunne jeg ikke have sagt bedre. Tak Freddy.
PQR
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
Jeg har hele tiden været af den opfattelse - at i den anden sal - er der fri leg
Jeg arbejder ihærdigt med at få en combi Tandberg TR200C færdig til træffet.... for netop at lave et lille hjørne hvor Tandberg altså er repræsenteret - uden at det skal fylde noget særligt. Rykker gerne ud i hall'en om nødvendigt! Hvis der er tilmelding - er det hermed gjort . Jeg tager selvfølgelig et par hyggelige plader med ligeså
Hilsen X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
X-ray skrev:Jeg har hele tiden været af den opfattelse - at i den anden sal - er der fri leg
Jeg arbejder ihærdigt med at få en combi Tandberg TR200C færdig til træffet.... for netop at lave et lille hjørne hvor Tandberg altså er repræsenteret - uden at det skal fylde noget særligt. Rykker gerne ud i hall'en om nødvendigt! Hvis der er tilmelding - er det hermed gjort . Jeg tager selvfølgelig et par hyggelige plader med ligeså
Hilsen X-ray.
Nemlig, ja. Der er fri leg, så her bringer man med, hvad man har lyst til. Og vil man have et indtryk af, hvad der kommer i spil, er der ikke andet at gøre end at læse ned over denne tråd.
PQR
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
Som nævnt sidste år, efter træffet, så vil jeg gerne stille op med et vintage prof. setup, men desværre kan jeg ikke komme næste weekend. Så jeg håber på at være med næste gang.
Jeg vil gerne spille på gigantisk store 2-vejs JBL/Altec biograf-hornhøjttalere, selvfølgelig trukket af et rørsetup (philips klangfilm og Bofa). Desuden har jeg forskellige vintage studie/broadcast-cdafspillere fra 80'erne (med kabelfjernbetjening). Vi burde vel også have en spolebåndoptager og en EMT/GARRARD/THORENS (eller anden) studie/broadcast pladespiller med til sådan et setup.
Men det bliver som sagt næste gang. Hav et super træf....
mvh Verner hificlassic
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena