Lasse skrev:... Kan ikke lige gennemskue hvordan jeg linker til billeder efter Picasa er blevet til Google+..!?
Til lykke med det fine fund.
Mht. billedet, så skal du højreklikke på det i Google+ og vælge "vis billede" (firefox). Når billedet kommer op har du dets adressesti i adresselinien. Den kopier du ind i Img-klammerne sådan:
PQR
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
Den ser velholdt ud - Tillykke med den! Vær obs på drejekondensatoren til AM - den har det med at gro fast. Tjek op på det - få den renset/smurt(kun i lejerne/bøsningerne) - inden at skala snoren knækker eller glider af pga for stor modstand
Jeg har selv en Huldra 10 - som er en keep'er
Hilsen X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
pqrannes: Tak, så er det jo faktisk blevet lettere at linke til billeder. cool
X-ray: Den er Ok velholdt på nær en af siderne som her lidt ridser og lakken skaller. Men det kan jo heldigvis fixes.
AM skalaen sidder ganske rigtigt faktisk fast og jeg har heldigvis ikke forsøgt noget voldsomt endnu.
Jeg har aldrig brugt AM men det ville da være meget rart med et fix hvis det kan gøres blot ved at smøre drejekondensatoren. Hordan ser en sådan ud? Iøvrigt hvilke højttalere har du prøvet med den? Jeg går ud fra at TL xx10 serien er et godt bud siden de anbefales i salgsmaterialet. Ligger du inde med noget i den serie?
Tillykke Lasse - det er jo et stort ønske, som dér går i opfyldelse. Og med det på plads kan du så godt se at skille dig af med Berlingo'en. Den har nu gjort sin pligt og du kan få dig en bil som en mand af din alder og format kan være bekendt at køre i!