Den ser slukket ud.

Vides ikke endnu.Elektronik skrev:Fungerer quadrofoni oscilloscopet?![]()
Den ser slukket ud.
Så vidt jeg husker så burde der være lys i det i stereo også.KenRas skrev:Vides ikke endnu.Elektronik skrev:Fungerer quadrofoni oscilloscopet?![]()
Den ser slukket ud.
Som jeg læser manualen bruges det til CD-4 formatet, som jeg ikke har testet endnu.
Update følger snarest
Tonni skrev:Hold da maule, den er SMUK Kenneth!
Tak for tilbuddetMaxJ skrev:Så vidt jeg husker så burde der være lys i det i stereo også.KenRas skrev:Vides ikke endnu.Elektronik skrev:Fungerer quadrofoni oscilloscopet?![]()
Den ser slukket ud.
Som jeg læser manualen bruges det til CD-4 formatet, som jeg ikke har testet endnu.
Update følger snarest
Jeg har noget manual hvis du mangler.
Det passer godt på denne her, som har den originale amerikanske 110V netledning og stik, med en omsætter til dansk 220V. Heldigvis kan den stilles om til alle de gængse spændinger fra 110 til 240 Volt.Fredmarantz skrev:De blev købt i forretningen på Thulebasen i ret stort antal af danskere, som arbejdede deroppe i starten af 70'erne. De fleste af netop disse er derfra. Ofte solgt sammen med store Sansui-højttalere med den fede udskårne trægrill-front. fx SP-2500.
Vh
Freddy
Pærerne ér nu hvide, det er glasset der er blåt. Men ja, en fed receiver.NikonSP skrev:Hej Kenneth
De Pioneer receivere fra den periode er bare indbegrebet af blå 70'er skalapærer . . .
Og så ser den dunder godt ud på reolen![]()
![]()
Tillykke med den.
Vh/
Harvey