Så er gummi skiftet ud med fjedre på motorophæng....
Den er go' nok som "his067" skriver... Fjedrene virker - og det i en grad som jeg slet ikke havde turde håbe på...! Jeg hører ikke længere noget til motoren... sætter jeg nålen på chassis'et via en Lego-klods - skruer meget op for volumen - ja, så er det nu lejestøj fra mellemhjulene der høres! Men det er langt uden for normal fest-stemnings lytte-niveau...
Jeg vil nyde lyden.... I får et lille stemningsbilled...!
Hilsen X-ray.
Senest rettet af X-ray 22 jan 2014, 20:29, rettet i alt 1 gang.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Ja ja da... - Så lad gå...! Jeg måler dem næste gang, jeg har tallerkenen af´...! Til dem som skal bruge fjedre til TD124 - så husk... Fjedrene fra Hanze koster blot €39 incl. shipment(300kr). Altså ikke specielt meget mere end "de danske"... ca. 3x70+forsendelse....
Hilsen X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Tja. Vi kommer nok ikke op på 100 stk's priser, men 27 så måske..? Hvis altså de kan bruges! - Ser ud til min lige skal udstyres med Mk.II motorstag. En lille detalje hvis man har den første serie...
Ville det ikke være muligt at lave dem selv? Tre gevindstænger med den rette diameter, to almindelige møtrikker og en med nylon foring (selvlåsende). Jeg købte selv et sæt af Mk II stag fra Amerika. di virkede da, men de kostede også en del....
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.