spuncut skrev:Den sorte "Rack-forstærker" der... hvad er det foren en ? Er det Anvendt Elektronik der ude til venstre ? MVH spuncut
Ja - det er AE... Tog den kun lige med - pga. omtalen i anden tråd her i dag. Undskyld...! Det er en gave fra min "Mester" med lidt personligt skriveri i - de kommer selvfølgelig ikke tilsalg! Amp'en er en CREST 3501S. Voldsom tung... - Jeg købte den fra ny der i starten af 80'erne.
Hilsen X-ray.
Senest rettet af X-ray 25 feb 2014, 20:42, rettet i alt 1 gang.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Tak, Tante Berg. Også spændende konstruktion - sådan nogle Fasett
Jeg har fået renset den ene TR-2040 godt igennem - og skiftet alle lamper i dem begge.
Den ene trækker i øjeblikket et sæt Isophon HSB 30/8 fra 1969. Den højttaler er lidt bass-tynd, men det lyder ellers ret godt! Og begge de 2 TR-2040 har er bare så flotte - og i mint/near-mint stand.
Jeg må have fundet mig en 2075.... kan være den ene 2040 skal financiere en sjat af det..
Tak for 'tube linket!
Yesterday, I wanted tacos. Today, I had tacos. Follow your dreams...
NU - er det snart ikke til at bære...! At holde Tand for Tunge - i en hel uge er skrappe sager. Men altså... - snart vil der i Tandberg-kredsen ske noget helt vildt...... FUxx - det bliver spændende...!
Fortsat - Go weekend.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
X-ray skrev:NU - er det snart ikke til at bære...! At holde Tand for Tunge - i en hel uge er skrappe sager. Men altså... - snart vil der i Tandberg-kredsen ske noget helt vildt...... FUxx - det bliver spændende...!